וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן לויד ומכבי תל אביב הגיעו לסיכום על עזיבתו המיידית

9.10.2024 / 23:57

הגארד שהצטרף הקיץ לשורות הצהובים עוזב את האלופה הישראלית אחרי פחות משלושה חודשים בעקבות המצב הביטחוני בארץ. השחקן יפצה את המועדון על התרת חוזהו, המגעים לצירופו של סייבן לי יואצו?

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

זה היה באוויר בימים האחרונים וכעת הקשר בין ג'ורדן לויד למכבי תל אביב הסתיים באופן רשמי. אחרי ששיחק הערב (רביעי) במדי הצהובים בהפסד 85:79 למונאקו, הגארד שהגיע לאלופה הישראלית לפני פחות מ-3 חודשים עם הרבה ציפיות על תקן המחליף של ווייד בולדווין, הגיע לסיכום מול מכבי על עזיבתו המיידית.

מטעם ההמועדון נמסר: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב וג'ורדן לויד סיכמו כי השחקן יעזוב את הקבוצה. מכבי מאחלת לג'ורדן הצלחה בהמשך".

הצהובים ניסו להשאיר את לויד שהודיע כבר לחבריו בקבוצה ואנשים מהנהלת מכבי כי הוא לא רואה את עצמו חוזר לתל אביב, זאת לאחר שנפל רסיס בשבוע שעבר בסמוך למתחם המגורים שלו בתל אביב במהלך המתקפה האיראנית ולחץ גדול מצד משפחתו לעזוב את ישראל. דווקא אחרי שהתבטא רבות על כך שהוא אינו חושש מהמצב הביטחוני והמלחמה שנמשכת מעל שנה בישראל, לויד עוזב כעת, כשעל פי דיווחים באירופה הוא מבוקש בפנרבחצ'ה ובקבוצתו לשעבר, מונאקו.

ג'ורדן לויד, מכבי תל אביב. AS Monaco Basket, אתר רשמי
קפץ לישראל, וכבר עוזב. לויד/אתר רשמי, AS Monaco Basket

במכבי תל אביב יעלו הילוך ככל הנראה במטרה לצרף את סייבן לי שצפוי להצטרף לקבוצה, כשכרגע רק ארבעה זרים יחזרו ארצה אחרי ההפסד למונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully