וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות לא טובות בין מכבי ת"א ללויד: משפחתו דורשת שיעזוב

9.10.2024 / 15:59

הצהובים הציעו לגארד להישאר בבלגרד לפחות עד סוף אוקטובר, אך סביבתו מתעקשת שישוחרר או ייקבע סכום פיצוי תמורת התרת חוזהו. רסיס נפל בסמוך לביתו במהלך המתקפה האיראנית. יתר הזרים ישובו לארץ אחרי מונאקו?

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

שעות ספורות למשחק היורוליג בין מכבי תל אביב למונאקו ועל אף ההנחה שג'ורדן לויד יעלה כרגיל לשחק על מנת לא לשבור את הכלים ביחסים עם הצהובים, התחושות בין הצדדים לא טובות אחרי הפגישה שנערכה בשעות הצהריים המוקדמות.

במהלך השיחה הציעה מכבי תל אביב ללויד ולמשפחתו כי הוא יישאר בבלגרד לתקופה הקרובה, לפחות עד סוף חודש אוקטובר, ובסיומה יבחנו את המצב שוב, אך משפחתו של לויד דורשת ממנו ומהקבוצה לסיים את ההתקשרות. בשיחה נכח גם סוכנו של השחקן, אנדי בי. על פי גורמים שונים, נפל רסיס בשבוע שעבר בסמוך למתחם המגורים של הגארד בתל אביב במהלך המתקפה האיראנית.

מצידו של לויד דורשים שמכבי תל אביב תשחרר אותו או תקבע סכום פיצוי מוסכם על מנת לקדם את עזיבתו, והצהובים יצטרכו להחזיר תשובה בהקדם..

שחקן מכבי תל אביב ג'ורדן לויד. Djorje Kostic, אתר רשמי
הפרידה המוקדמת מהצפוי מתקרבת. ג'ורדן לויד/אתר רשמי, Djorje Kostic

מכבי תל אביב אמורה לחזור לארץ מחר, ומלבד ג'יילן הורד שכבר חזר בשבוע שעבר לישראל אחרי המשחק נגד וילרבאן בבלגרד, מקווים במועדון כי שאר הזרים ישובו לקראת משחק הליגה נגד עירוני נס ציונה בראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully