וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרדה עוד מותחן: מכבי ת"א חזרה לליגה עם 83:89 על גלבוע/גליל

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 23:22

כמו נגד נס ציונה, הצהובים התקשו והפעם אף איבדו את בלאט שסבל מהתכווצות, אבל רשמו ניצחון שני בשני משחקים בזירה המקומית. 17 לרנדולף

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - ג'ירונה 67:95/ספורט1

מכבי תל אביב שוב הופיעה בסגל חסר לליגה, שוב אירחה בבאר שבע עקב עונש הרדיוס שחל עליה וגם הפעם התקשתה נגד יריבה שלפחות על הנייר לא מיועדת להיאבק עמה בצמרת, אבל בשורה התחתונה - היא עשתה את המוטל עליה. האלופה ניצחה 83:89 את הפועל גלבוע/גליל ונותרה ללא הפסדים גם בתום משחקה השני בזירה המקומית, בעוד שהחבורה מגן נר ירדה למאזן 2:1 אחרי שנוצחה מחזור שני ברציפות.

ללא סייבן לי שנשאר בבלגרד, אלפא קאבה שלא נרשם והפצועים ווניין גבריאל ורוקאס יוקובאיטיס, רק שלושה זרים עמדו לרשות עודד קטש: ליוואי רנדולף, ג'יילן הורד וחסיאל ריברו. אם זה לא מספיק, מכבי תל אביב איבדה במהלך הרבע השלישי את תמיר בלאט שהתלונן על כאבים ואובחן - ברמה הראשונית - עם התכווצות בשריר ברגלו.

בלאט הספיק לתרום 12 נקודות ו-7 אסיסטים בכ-17 דקות, אך מהרגע שהוא ירד התחילה האורחת לנגוס בפער שעמד בשיאו על 12 נקודות. בדקות הסיום, הצהובים עמדו בלחץ ויצאו בסופו של דבר עם הניצחון, כשהפנים כעת למשחק היורוליג מול ז'לגיריס ביום חמישי.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
הצהובים טרם הפסידו העונה בישראל/דני מרון

קלעו למכבי תל אביב: ליוואי רנדולף 17, רומן סורקין 15 (6 ריבאונדים), ג'יילן הורד 14 (9 ריבאונדים), תמיר בלאט 12 (7 אסיסטים, 3/4 ל-3), עומר מאייר 9, רפי מנקו 7, ג'ון דיברתולומיאו וחסיאל ריברו 6 כל אחד, וויל ריימן 3.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'ון דייויס 18, ישמעאל אל אמין 15 ולוטן אמסלם (7 ריבאונדים) 15 כל אחד, גור לביא 13 (7 ריבאונדים), עמנואל נזקווסי 12 (10 ריבאונדים), בן מור 7, גיל בני 3 (8 אסיסטים).

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ג'יילן הורד. דני מרון
שוב סיפק את הסחורה. הורד/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

דייויס קלע את 4 הראשונות של האורחת, בלאט ורנדולף השוו מנגד ובהמשך הרכז הוביל את מכבי ל-7:10. דייויס השווה מחוץ לקשת, הורד בדקות טובות שמר את הצהובים ביתרון ואז אמסלם התחמם בצד האדום שנשאר צמוד. מנקו ומאיר רשמו 4 כל אחד אצל המארחת, אל אמין עזר לגלבוע להישאר בפיגור נקודה בלבד בסיום הרבע - 26:25.

שחקן הפועל גלבוע גליל לוטן אמסלם. דני מרון
רנדולף לוחץ על אמסלם/דני מרון

רבע 2:

המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבע השני, אל אמין קלע שלשה שהשוותה ל-33:33 אחרי כ-2:30 דקות ואחרי שרנדולף עזר למכבי לפתוח פער קטן נוסף, 5 נקודות של אמסלם וביניהן קליעות עונשין של נזקווסי הקפיצו את גלבוע ל-41:42. בלאט החליף שלשות עם דייויס שהוסיף בהמשך עוד אחת, אלא שסורקין ומנקו סגרו היטב את החצי הראשון והורד קבע על הבאזר 48:56 לאלופה.

שחקן מכבי תל אביב תמיר בלאט. דני מרון
מכבי תל אביב מקווה שהוא לא נפצע בחומרה. בלאט/דני מרון

רבע 3:

אל אמין ומור קירבו זמנית, סורקין, רנדולף ובלאט הריצו את מכבי תל אביב ליתרון שיא של 12 נקודות. 4 רצופות של נזקווסי הורידו ל-65:57 ואז בלאט סיים את המשחק בשל התכווצות שריר. ריברו ומאייר שמרו על פער 7, לאחר מכן הורד הגדיל לדו-ספרתי אבל גלבוע סירבה לוותר ונזקווסי צימק ל-74:67 בסיום הרבע.

רבע 4:

למרות הטבעה של הורד בצד הצהוב, 5 נקודות של לביא וסל של דייויס סגרו ריצת 2:10 שקירבה את גלבוע ל-76:74 בלבד. אחרי נקודות עונשין של סורקין, דייויס ואמסלם איזנו ל-78:78 ואז הסנטר החזיר לצהובים יתרון בן 2 נקודות, אלא שמור השווה ואל אמין השלים את המהפך בשלשה. רנדולף קיזז וסורקין הציב את מכבי ב-83:84. אמסלם ודייויס החטיאו ניסיונות מחוץ לקשת, דיברתולומיאו ורנדולף ניצלו זאת להגדלת הפער וזה נגמר ב-83:89 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully