וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליברפול תרוץ לאליפות, אין ספק בכך" - וזו הסיבה העיקרית

באנגליה ממשיכים להתלהב מפתיחת דרכו של סלוט: "הביא שקט למועדון, ההגנה תחתיו יותר סולידית". סטארידג': "כדורגל יוצא מהכלל"

תקציר: ליברפול - צ'לסי 1:2/ספורט1

גם בחלומות הוורודים ביותר שלה, ספק אם ליברפול פנטזה על פתיחה כל כך מוצלחת לקדנציה של ארנה סלוט. ההולנדי הפך אמש (ראשון) למנג'ר המרסיסיידרס הראשון בהיסטוריה שמנצח 10 מ-11 משחקיו הראשונים בתפקיד - הפעם 1:2 על צ'לסי שהקפיץ אותו בחזרה לפסגת הפרמיירליג.

כעת גם לפרשנים בממלכה לא נותר אלא להודות: ליברפול הזו בהחלט יכולה להתמודד על אליפות. "ליברפול מתחרה על התואר, אין ספק בכך", חרץ שחקן העבר מיכה ריצ'ארדס. "צ'לסי היתה מצוינת, אבל הקהל דחף את ליברפול ויש לה סיכוי אמיתי ללכת עד הסוף העונה. ארנה סלוט הביא שקט למועדון, והגנתית זה נראה יותר סולידי. תחת יורגן קלופ הקבוצה היתה מדהימה לצפיה, אך החלק האחורי היה חשוף יותר. כעת יש גם שחקנים שיכולים להכריע משחקים בחלק הקדמי וגם חלק אחורי חזק, ובגלל זה מדובר במועמדת לאליפות".

"זה היה משחק מבריק", הוסיף ג'יימי קראגר. "זה כמעט מרגיש כמו המשחק הגדול הראשון בעידן סלוט. זה ניצחון גדול מאוד וארנה יודע את זה, ליברפול לא היתה בשיאה ובכל זאת הצליחה לנצח, שזה משהו שסימל קבוצות גדולות במועדון בעבר".

שחקני ליברפול חוגגים עם מוחמד סלאח. Carl Recine, GettyImages
האמנם יכולים ללכת עד הסוף?/GettyImages, Carl Recine

על איש המשחק קרטיס ג'ונס אמר קראגר: "הוא היה אדיר, יוצא מהכלל, עדיין לא ברור האם הוא שחקן הרכב קבוע אבל איזו הופעה זו היתה. אני תוהה אם סלוט יחזור לאופציית מרטין סובימנדי בינואר, כי כשרואים איך ג'ונס שיחק - התשובה צריכה להיות 'לא'. כעת הוא צריך לגלות גם יציבות".

חלוץ העבר דניאל סטארידג' הוסיף ואמר: "השחקנים מתחברים למנג'ר ולאישיות שלו. הם מבינים שהדרישות אחרות מאלה של יורגן קלופ - על המגרש ומחוצה לו, כולנו יודעים כמה יורגן דרש כך שזה די מרענן. השחקנים יכולים להיות רגועים יותר כבר ביום שלפני המשחק. מה שהוא עושה מאחורי הקלעים עובד. קשה מאוד לראות איך ליברפול לא תתחרה על אליפות ככה, היא משחקת כדורגל יוצא מהכלל".

עוד בוואלה

שיא הדרמה: סטונס קבע 1:2 לסיטי אצל וולבס בדקה ה-95

לכתבה המלאה

המחזור יינעל ביום שני עם המשחק בין נוטינגהאם פורסט קריסטל פאלאס (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully