וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הדרמה: סטונס קבע 1:2 לסיטי אצל וולבס בדקה ה-95

הבלם שהציל מהפסד לארסנל העניק הפעם ניצחון לאלופה, ששברה שיא מועדון עם משחק 31 רצוף ללא הפסד בליגה. לארסן וגברדיול כבשו לפני

תקציר: וולבס - מנצ'סטר סיטי 2:1/ספורט1

לפני המשחק המרכזי של המחזור השמיני בפרמיירליג, המפגש בין ליברפול לצ'לסי הערב (ראשון), מנצ'סטר סיטי שברה שיא מועדון כשסיימה משחק ליגה 31 ברציפות ללא הפסד, ועשתה זאת בצורה הדרמטית ביותר שיש: עם שער ניצחון של ג'ון סטונס בדקה ה-95, שקבע 1:2 אצל וולבס.

הבלם, שהעונה כבר חילץ 2:2 יקר נגד ארסנל עם שער שוויון בדקה ה-98, עשה זאת שוב ומנע מעידה מפתיעה ביותר של האלופה אצל יריבה שעדיין לא ניצחה העונה. זו הפעם הראשונה מאז עונת 1922/23 שוולבס במצב הזה אחרי שמונה מחזורים, לאחר שבעונה הקודמת הפתיעה בבית 1:2 את סיטי. לזאבים שסופרים 21 משחקי פרמיירליג רצופים ללא רשת נקייה, היה זה הפסד בית רביעי מארבעה משחקים.

בהיעדרם של קייל ווקר וקווין דה בראונה הפצועים, בנוסף לנתן אקה ומנואל אקנג'י שחזרו לסגל ולא שותפו, כאשר ברקע הרחשים על עתידו של פפ גווארדיולה והודעת העזיבה של צ'יקי בגיריסטיין, מנצ'סטר סיטי נקלעה לפיגור בפעם החמישית בשבעת משחקי הליגה האחרונים. יורגן סטרנד לארסן כבש לזכות המארחת בדקה ה-7, אבל יושקו גברדיול נעץ טיל בחיבורים מחוץ לרחבה והגיע לשישה שערי פרמיירליג ב-2024, נתון שהופך אותו לשחקן ההגנה הפורה ביותר באנגליה. המהפך הושלם, כאמור, דרך סטונס שנגח פנימה עמוק בתוספת הזמן ודאג שליברפול לא תוכל לברוח יותר מדי גם במחזור הזה, אפילו אם תנצח את צ'לסי.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה מחבק את ג'ון סטונס. Shaun Botterill, GettyImages
גווארדיולה מחבק את סטונס בסיום/GettyImages, Shaun Botterill
יורגן סטרנד לארסן כובש שער לזכות וולבס מול מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לארסן כובש/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 7: 0:1 לוולבס! נלסון סמדו פרץ באגף הימני, העביר כדור רוחב מדויק, ויורגן סטרנד לארסן כבש מקרוב כדי להעניק יתרון למארחת הנלהבת.

דקה 33: מנצ'סטר סיטי חזרה ל-1:1! יושקו גברדיול הניף את רגל ימין מחוץ לרחבה ושיגר טיל לחיבורים, ז'וזה סה בקושי הצליח לגעת בכדור בדרכו אל הרשת.

יורגן סטרנד לארסן חוגג שער לזכות וולבס. רויטרס
החיוכים התחלפו בנתון גרוע שלא קרה לוולבס מעל 100 שנים/רויטרס
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם יושקו גברדיול. רויטרס
גברדיול כבש שער ענק והחל במהפך/רויטרס

המחזור יינעל ביום שני עם המשחק בין נוטינגהאם פורסט קריסטל פאלאס (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully