וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטיס בכיוון אחד: ליברפול שוב בפסגה בזכות קרטיס ג'ונס

הקשר סחט פנדל עבור מוחמד סלאח (29) וכבש בעצמו את שער הניצחון (51) ב-1:2 של המוליכה על צ'לסי. ניקו ג'קסון השווה זמנית (48)

תקציר: ליברפול - צ'לסי 1:2/ספורט1

בשנים האחרונות מפגש הענקיות בין ליברפול לצ'לסי התנהל במעמד צד אחד, וגם הערב (ראשון) למרות קרב עיקש מצד הבלוז, השורה התחתונה לא הייתה שונה והרצף התארך ל-10 משחקים (מאז מרץ 2021) בזכות 1:2 ביתי של האדומים. ליברפול שוב בפסגת הפרמיירליג, עם 21 נקודות מתוך 24 אפשריות ורצף של שבעה ניצחונות בכל המסגרות. הפעם גיבור המשחק שלה היה קרטיס ג'ונס, שאלמלא מצבו של אלכסיס מקאליסטר לא היה פותח בכלל.

הקשר הנמרץ היה בכל מקום, סחט את הפנדל ממנו מוחמד סלאח כבש מול האקסית בדקה ה-29, סחט עוד פנדל שבוטל לאחר מכן ובסופו של דבר הבקיע את שער הניצחון שהיה גם הראשון שלו העונה בכל המסגרות. צ'לסי הצליחה להשוות רק לשלוש דקות מרגלי ניקו ג'קסון בפתיחת המחצית השנייה, אבל לא קיבלה מספיק מקול פאלמר וגם הקאמבק של ריס ג'יימס לא היה מוצלח במיוחד. עם שני איומים בלבד למסגרת, היא נותרה במקום השישי ובמרחק שבע נקודות מהמוליכה.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
יש סיבה לחייך. מוחמד סלאח/רויטרס

הרכבים

ליברפול: קוויבין קלהר, טרנט אלכסנדר ארנולד (ג'ו גומז, 81), איברהימה קונאטה, וירג'יל ואן דייק, אנדי רוברטסון, ריאן חראפנברך, קרטיס ג'ונס (אלכסיס מקאליסטר, 81), דומיניק סובוסלאי, מוחמד סלאח, קודי גאקפו (לואיס דיאס, 66), דיוגו ז'וטה (דרווין נונייס, 30).

צ'לסי: רוברט סאנצ'ס, ריס ג'יימס (רנאטו וייגה, 53), טוסין אדראביויו (בנואה בדיאשיל, 53), ליוואי קולוויל, מאלו גוסטו, רומאו לאביה (אנסו פרננדס, 53), מויסס קאיסדו, נוני מדואקה (כריסטופר אנקונקו, 76), קול פאלמר, ג'יידון סאנצ'ו (פדרו נטו, 46), ניקו ג'קסון.

עוד בוואלה

שיא הדרמה: סטונס קבע 1:2 לסיטי אצל וולבס בדקה ה-95

לכתבה המלאה
שחקן ליברפול קרטיס ג'ונס כובש מול צ'לסי. רויטרס
אחרי סחיטת הפנדל הגיע גם שער בכורה העונה. קרטיס ג'ונס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 6: אדראביויו הפיל את ז'וטה במחצית המגרש כשהוא שחקן ההגנה האחרון של צ'לסי, אבל זו כמובן לא מניעת מצב הבקעה ודאי ולכן הוא ספג רק כרטיס צהוב.

דקה 25: צ'לסי כמעט עקצה אחרי פריצה מצד ימין של מדואקה, אבל ג'ונס שכבר היה על הדשא הצליח לבלום את הבעיטה של פאלמר מקרוב. בצד השני, סלאח יצא למתפרצת, רצה פנדל ולא קיבל.

דקה 29: גול! הפעם השריקה הגיעה. בעיטה של סלאח נבלמה ברחבה, ג'ונס השתלט והוכשל על ידי קולוויל. סלאח ניגש אל הנקודה הלבנה וכבש מול האקסית את החמישי שלו העונה בליגה. 0:1 לליברפול.

דקה 30: ז'וטה נאלץ לצאת אחרי דקות ארוכות בהן שיחק פצוע, נונייס נכנס במקומו להתקפת ליברפול.

דקה 34: גאקפו כבש מקרוב אחרי מסירה של סלאח מצד ימין, אבל המצרי היה בנבדל והשער נפסל בצדק.

דקה 37: מהלך יפה של ליברפול הסתיים בבעיטה חלשה של סובוסלאי, ישר לידיו של סאנצ'ס.

דקה 45+2: אין עוד פנדל לליברפול. ג'ונס נשלח על ידי נונייס, התמהמה עם הבעיטה ואז נתקל בשוער סאנצ'ס שנגע קודם בכדור. השופט ברוקס הצביע לעבר הנקודה הלבנה, אבל שינה את החלטתו בסיוע ה-VAR.

דקה 45+6: שוב פעולה טובה של מדואקה מצד ימין, אבל פאלמר סובב מ-14 מטרים מעל המשקוף.

דיוגו ז'וטה שחקן ליברפול לפני ריס ג'יימס שחקן צ'לסי. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
נאלץ לצאת. דיוגו ז'וטה לפני ריס ג'יימס/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

דקה 48: גול! קאיסדו שלח כדור עומק נהדר לניקו ג'קסון, שנכנס לרחבה והכניע את קלהר. השער נפסל תחילה בטענה לנבדל, אבל אחרי בדיקה התגלה כי החלוץ היה בקו אחד עם קונאטה והשער חוקי. צ'לסי השוותה ל-1:1.

דקה 51: גול! ליברפול חזרה להוביל תוך זמן קצר. סלאח הכניס כדור טוב מצד ימין, הגנת צ'לסי יצאה לנבדל בצורה חלקית בלבד ולכדה את נונייס, אבל לא את ג'ונס שהגיח מאחור, השתלט ותוך כדי נפילה הסיט פנימה. 1:2.

דקה 60: סלאח מצא נהדר בצד שמאל את גאקפו, שהטעה את גוסטו ובעט מעל השער.

דקה 62: מדואקה בעט מהאוויר מזווית קשה בצד ימין, קלהר קלט.

ניקו ג'קסון שחקן צ'לסי כובש מול ליברפול. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
שער חמישי העונה. ניקו ג'קסון כובש/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

מהלך המשחק

המשחק טרם החל

המחזור יינעל ביום שני עם המשחק בין נוטינגהאם פורסט קריסטל פאלאס (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully