וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלוט פרגן לגיבור המפתיע - וסימן את המבחן הכי גדול של ליברפול

ההולנדי הפך לראשון בתולדות ליברפול שמנצח 10 מ-11 משחקיו הראשונים בתפקיד: "לג'ונס יש כל כך הרבה איכויות. המבחן - איך נחזור מהאלופות"

תקציר: ליברפול - צ'לסי 1:2/ספורט1

ליברפול שבה הערב (ראשון) לפסגת הפרמיירליג עם ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות - הפעם 1:2 על צ'לסי. ארנה סלוט סופר 10 ניצחונות ב-11 משחקיו הראשונים בתפקיד (המאזן הטוב ביותר למאמן המרסיסיידרס בפרק הזמן הנ"ל) והאדומים ממשיכים לאותת שהעונה, סוף סוף, הם עשויים לשוב למאבק האליפות.

"כדי לנצח צריך לעבוד קשה, וזה מה שעשינו", אמר סלוט בסיום. "יצרנו מצבים טובים והיינו קצת חסרי מזל. כמובן שאני מרוצה מהתוצאה, למרות שהמשחק היה די שוויוני. מבחן גדול? זה בעיקר היה המסר של התקשורת. אל תשפטו אותנו היום, תשפטו אותנו עוד שישה-שבעה משחקים. הדבר הכי קשה הוא לשחק בליגת האלופות ואז אחרי שלושה ימים בפרמיירליג - אז נראה איפה אנחנו עומדים".

על היכולת של מוחמד סלאח אמר ההולנדי: "בדרך כלל כששואלים אותי עליו זה בנוגע לחוזה, אז נחמד לדבר על כמה חשוב הוא. הוא חשוב לנו כפי שהמספרים שלו מעידים. יש לי ביטחון רב בקבוצה הזאת".

מנג'ר ליברפול ארנה סלוט. רויטרס
מרוצה מאוד. סלוט/רויטרס

לבסוף, על פציעת דיוגו ז'וטה וההצטיינות של קרטיס ג'ונס אמר המנג'ר: "אופתע אם ז'וטה יוכל לשחק מול לייפציג, אלה דברים שצריך להתמודד איתם לאורך עונה. קרטיס היה טוב מאוד, כולנו ראינו ממה הוא עשוי. יש לו כל כך הרבה איכויות".

ג'ונס עצמו, שכבש את שער הניצחון, הוסיף ואמר: "אני תמיד משחק עם חיוך על הפנים, השבוע הפכתי לאבא אז זה אושר מסוג אחר. אם אתה רוצה לשחק בקבוצה הזאת אתה תמיד צריך לרוץ, להיות עם אנרגיה ולזוז בכל המגרש".

עוד בוואלה

שיא הדרמה: סטונס קבע 1:2 לסיטי אצל וולבס בדקה ה-95

לכתבה המלאה

המחזור יינעל ביום שני עם המשחק בין נוטינגהאם פורסט קריסטל פאלאס (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully