וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגש עם האקסית והמפתח לניצחון: קוז'וך והפועל ב"ש לפני אתגר גדול

19.10.2024 / 7:30

"מכבי פ"ת נתנה לי הרבה, אבל נתתי לה לא פחות", אומר מאמן הפועל ב"ש לקראת המפגש עם הקבוצה איתה זכה בגביע המדינה (ראשון, 20:15, ספורט2). "אם נעשה את הפעולות הטובות שלנו, נביא את הנקודות". קוז'וך אמור לשמור על אותם 11

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:3 על הפועל ירושלים/ספורט1

הפועל באר שבע

אחרי שלושה משחקי בית בהם צברה הקבוצה את מלוא הנקודות וטיפסה במעלה הטבלה עד המקום השלישי, תצא מחר (ראשון, 20:15, ספורט2) הפועל באר שבע למשחק חוץ מול מכבי פתח תקוה במטרה לא לעצור.

המאמן רן קוז'וך שיפגוש את הקבוצה עימה זכה בגביע המדינה, בטרם עזב להפועל באר שבע אמר לקראת המשחק: "מכבי פתח תקווה זה מועדון, שנתן לי הרבה ואני שמח שנתתי לו, לא פחות. אני לא חש התרגשות מיוחדת, אבל בהחלט מצפה למפגש. אנחנו לפני משחק חוץ קשה, מול קבוצה שמצד אחד לא מצאה את הזהות שלה, אבל מהצד השני מגיעה אחרי ניצחון ביתי. זו קבוצה שמתחילה להתחבר, עם צוות אימון מצוין ושחקנים אותם אני מכיר היטב. אנחנו נצטרך לבוא מוכנים מאוד למשחק הזה אחרי שלושה משחקי בית בהם ניצחנו. אני מאמין שאם נעשה את הפעולות הטובות שלנו, נביא את הנקודות".

ניב אליאסי הוסיף באותו עניין: "אנחנו רוצים להביא את הכדורגל שלנו לכל מגרש ולשחק את הכדורגל שהצגנו במשחקי הבית, גם במשחק חוץ".

קוז'וך צפוי להמשיך עם ההרכב שפתח בניצחון על הפועל ירושלים לפני הפגרה, אחרי שאליאסי ואמיר גנאח החלימו מהפציעות שלהם ויהיו כשירים למחר.

שוער הפועל באר שבע ניב אליאסי. אריאל שלום
כשיר לפתוח. ניב אליאסי/אריאל שלום

טריוויה

* מכבי פתח תקוה זכתה בגביע המדינה עם 0:1 בגמר על הפועל באר שבע, אבל בליגה אותה רק פעם אחת ב-30 המפגשים האחרונים, לעומת 22 הפסדים ושבע תוצאות תיקו.

* אותו ניצחון חוץ לא היה בבאר שבע אלא בטדי, כאשר תאי בריבו קבע 1:2 בתוספת הזמן בדצמבר 2020. בבית לא ניצחה מכבי פתח תקוה מאז ה-0:3 בספטמבר 2009, עם צמד של טל בן חיים ושער של עומר בוקסנבוים. המאמן הנוכחי דן רומן פתח אז בהרכב.

* הפעם האחרונה בה שתי הקבוצות נפגשו במחזור השביעי הייתה בעונת 1991/92, אז בני טבק השווה עבור מכבי פתח תקוה ל-1:1 בווסרמיל אחרי שער מוקדם של אמיר אביגדור.

* הפועל באר שבע ברצף של שלושה ניצחונות ליגה (כולם בבית). כל 14 משחקי החוץ האחרונים שלה הגיעו להכרעה: שישה ניצחונות ושמונה הפסדים, מאז ה-4:4 אצל בית"ר ירושלים בדצמבר אשתקד.

* הפועל באר שבע כבשה רק שער אחד במחצית הראשונה (אמיר גנאח בדקה ה-39 ב-0:3 על הפועל חיפה) לעומת שמונה שערים במחצית השנייה. למכבי פתח תקוה יש שני שערים ב-45 הדקות הראשונות.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

משחקי המחזור השביעי:

שבת, 18:45: מכבי בני ריינה - עירוני קרית שמונה
שבת, 19:00: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט4)
שבת, 19:30: הפועל חיפה - עירוני טבריה (ספורט3)
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
ראשון, 20:15: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (ספורט2)

שני, 20:00: הפועל חדרה - מכבי נתניה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully