וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכת הדין של אמבפה: "מישהו עקב אחריו בשבדיה. זה לא מקרי"

עודכן לאחרונה: 16.10.2024 / 12:53

על רקע הדיווחים על חשדות לאונס, נציגי הכדורגלן ממשיכים לרמוז לרדיפה אישית: "יש נגדו מסע הכפשה שנמשך כבר חודשים. למי יש אינטרס ללכלך עליו?"

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

בזמן שהסערה התקשורתית נמשכת סביב הדיווחים על כך שמשטרת שבדיה חוקרת חשד למעורבות של קיליאן אמבפה באונס במלון בשטוקהולם, נציגיו של הכדורגלן ממשיכים בהכחשות ואףף מפזרים האשמות.

מארי אלי קאנו ברנאר, עורכת הדין של אמבפה, התראיינה הבוקר והעלתה תהיות לגבי הסיקור התקשורתי המהיר והנחרץ של המקרה הזה, ומוקיעה "מסע הכפשה" שלדבריה נמשך כבר מספר חודשים נגד מרשה.

קיליאן אמבפה. GettyImages
שיגעון תקשורתי. אמבפה/GettyImages

מספר כלי תקשורת שבדיים, כזכור, טוענים כי קיליאן אמבפה חשוד באונס. מערכת המשפט השבדית אישרה פתיחת חקירה, מבלי לציין אם היא נוגעת לחלוץ ריאל מדריד. גם עורכת הדין מתעקשת שהיא לא יודעת אם התלונה באמת נוגעת ללקוח שלה.

"אין לו על מה להאשים את עצמו. הוא אפילו לא יודע על מה מדברים", היא טוענת, "כשהוא נוסע לשטוקהולם, יש פפראצי ועיתון שמשחרר את המידע עם התמונה שלו. אז עקבו אחריו. מישהו ידע שהוא נוסע לשטוקהולם. ובמקרה, זו עובדה, שאותו עיתון משחרר את המידע על הגשת התלונה.

"זו אותו כלי תקשורת שבהתחלה מפרסם תמונה שלו בשטוקהולם ויומיים אחר כך מפרסם את העובדה שהוגשה נגדו תלונה. אם נעקוב אחרי העיתוי של התלונה, היא הוגשה כמעט בזמן של הפרסום שלה".

עורכת הדין מתכוונת לעיתון השבדי "Aftonbladet", שעמד מאחורי פרסום תמונות פפראצי של קיליאן אמבפה בבירת שבדיה ביום שישי, ולאחר מכן חשף את התלונה על אונס במלון של קפטן הנבחרת הצרפתית.

"לא מערכת המשפט השבדית הדליפה את המידע הזה. זו גם לא הייתה המשטרה השבדית. אין ספק בכך, בהתחשב בעובדה שהם מאוד חשאיים. לא יודעת, אני שואלת אותך את השאלה. אני לא כאן כדי לחשוב או לקפוץ למסקנות. רק מציינת שהתלונה הזו פורסמה בתקשורת כמעט בזמן אמת".

האם היא חושבת שהייתה מזימה נגד אמבפה במהלך נסיעתו לבירת שבדיה? "אני לא מסיקה מסקנות מהסוג הזה. אני לא יודעת", השיבה נציגתו. "יש לי שאלות. אכן, אנחנו יכולים לשאול אותן לאור העיתוי, הדרך שבה זה נעשה והדרך שבה הדברים התגלגלו".

עוד בוואלה

פ.ס.ז' תוקפת את אמבפה: "בושה וחרפה, אנחנו אשמים בהכל?"

לכתבה המלאה

בהודעה שפורסמה ב-X, השחקן בן ה-25 רמז כי הסיקור התקשורתי של תלונה זו יכול להיות קשור לסכסוך הכלכלי שלו עם פריז סן ז'רמן. "יש שילוב של נסיבות ואני מבינה שהוא בודק את זה", אמרה.

האם PSG יכולה לעמוד מאחורי כל זה כדי לפגוע במוניטין של אמבפה? "אני לא חסידה של תיאוריות קונספירציה", אמרה, "אבל מה שבטוח זה שבמשך חודשים על חודשים הוא נתון למסע הכפשות ופגיעה בתדמית שלו. את זה אין להכחיש (...) הקמפיין נגד קיליאן אמבפה קיים. למי יש אינטרס ללכלך ולפגוע בכבודו, אני לא יודעת".

ההערכה היא כי אמבפה מנסה לרמוז שפריז סן ז'רמן מנסה לפגוע בתדמיתו, על רקע המתיחות בין הצדדים, כשהשחקן עזב את המועדון ואף תובע ממנו 55 מיליון יורו. עם זאת, בלי קשר לפ.ס.ז', בתרפת מבקרים זמן רב את אמבפה, שלא התייצב למשחקי הנבחרת בליגת האומות, ואף לא צפה במשחקיה, וגם במדריד טוענים כי ריאל מדריד חוששת ממצבו הנפשי של של הכוכב שלאחרונה "מבלה ושותה הרבה אלכוהול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully