וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' תוקפת את אמבפה: "בושה וחרפה, אנחנו אשמים בהכל?"

הכוכב רמז שהאקסית אחראית לקשירת שמו לפרשת האונס בשבדיה, רגע לפני פתיחת הדיונים בבית המשפט. אלופת צרפת לא נותרה חייבת

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.10/ספורט1

נציגי קיליאן אמבפה ופריז סן ז'רמן ייפגשו היום (שלישי) בבית המשפט, כחלק מהמשך המאבק המשפטי בין הכוכב וקבוצתו לשעבר בנוגע לדמי הפיצויים שמגיעים לו, כביכול, לאחר סיום חוזהו. כזכור, אחרי שניסיונות הגישור כשלו, אלופת צרפת חויבה לשלם לחלוץ 55 מיליון יורו - אך הסאגה טרם הסתיימה ותוכרע בבית המשפט. הסכום אליו הגיע אמבפה מורכב ברובו מדמי הישארות שהובטחו לו עבור עונת 2023/24 - אך לא שולמו.

האווירה, כפי שהבנתם, טעונה בין הצדדים. אמש נטען בתקשורת השבדית כי המשטרה המקומית פתחה בחקירה, לאחר שאישה התלוננה על אונס שכביכול התבצע במלון בו לנו כוכב ריאל מדריד בשבוע שעבר. אמבפה עצמו הגיב לדיווחים ברשת RMC וצייץ: "פייק ניוז! זה הופך להיות כל כך צפוי, כמו שעון". בצרפת העריכו כי המסר בציוץ כוון באופן ברור כלפי קבוצתו לשעבר - שלא נותרה חייבת.

נאסר אל חלאיפי נשיא פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
לא נותרה הרבה אהבה בין הצדדים. אל חלאיפי ואמבפה/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

"זו בושה וחרפה", צוטט גורם במועדון כאומר ל"ל'אקיפ". "אנחנו אחראיים להכל איתו. הוא לא כבש אף שער בריאל מדריד שלא בפנדל? פריז סן ז'רמן אשמה. הוא החמיץ את משחקי הנבחרת למרות שלא היה פצוע? פריז סן ז'רמן אשמה. עכשיו אנחנו ממציאים סיפורים בשבדיה. אנחנו מעדיפים לשתוק ולשמור על הקלאסה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully