וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אונס התבצע במלון בו לן אמבפה, שטען - "פייק ניוז!"

בשבדיה טוענים כי אישה התלוננה ביום שבת האחרון ומשטרת סטוקהולם כבר פתחה בחקירה. הכוכב הגיב: "זה כל כך צפוי, כמו שעון"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.10/ספורט1

לאחר שלא זומן למשחקי נבחרת צרפת נגד ישראל ובלגיה בליגת האומות בטענה שהוא פצוע, נצפה קיליאן אמבפה מבלה ברחובות שטוקהולם - תחילה במסעדה ולאחר מכן נכנס לוואן שלקח אותו למועדון לילה בעיר, כך על פי הפרסומים בתקשורת המקומית. הצרפתי אף תועד כשהוא עם כובע גרב על ראשו וכשהוא עוטה מסכה על פניו, ככל הנראה במטרה שלא יזהו אותו - משימה שלא הצליחה לו.

היום (שני) נטען בתקשורת השבדית כי המשטרה המקומית פתחה בחקירה, לאחר שאישה התלוננה על אונס שכביכול התבצע במלון בו לנו כוכב ריאל מדריד וחבריו, וביניהם גם שחקן באייר לברקוזן נורדי מוקיאלה. המקרה התבצע ביום חמישי ודווח למשטרה ביום חמישי, פרטים נוספים טרם פורסמו בנושא.

אמבפה עצמו הגיב לדיווחים ברשת RMC וצייץ: "פייק ניוז! זה הופך להיות כל כך צפוי, כמו שעון". בצרפת העריכו כי המסר בציוץ מכוון באופן ברור כלפי האקסית, פריז סן ז'רמן, יום לפני השימוע שיעסוק בסכסוך המשפטי בין הצדדים. "אף אחד לא צריך להזכיר את קיליאן בסיפור הזה, חמור מאוד להאשים מישהו ללא הוכחות", נכתב בעמוד הטוויטר La Source Parisienne, לו למעלה מ-130 אלף עוקבים. "מצד שני, סוף הציוץ של קיליאן מסוכן באותה מידה, בכך שהוא רומז שפריז סן ז'רמן מאחורי זה. תפסיק להאשים אותם בהכל".

קיליאן אמבפה ריאל מדריד. GettyImages
קיליאן אמבפה ריאל מדריד/GettyImages

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן נדרש אמש לבילוי של כוכבו ואמר: "אין לי עניין להגן עליו רק כדי להגן עליו, אבל יש לו חיים פרטיים". אורליאן טשואמני הוסיף: "כל פעם שיש משהו עם קיליאן, זה יוצא מפרופורציות. לנו זה לא משנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully