וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת החשד לאונס: פ.ס.ז' המומה מהקונספירציה של אמבפה, ריאל מתעלמת

בפריז מופתעים, במדריד עומדים מנגד: החלוץ רמז שקבוצתו לשעבר עומדת מאחורי ההאשמות החמורות בשבדיה, אבל בינתיים גם נציגיו מתקשים להנמיך את הלהבות

תקציר ליגת האומות: בלגיה - צרפת 2:1/ספורט1

פרשת החשד לאונס בו מעורב כביכול קיליאן אמבפה ממשיכה להסעיר את עולם הכדורגל. כזכור, אמש (שני) נטען בתקשורת השבדית כי המשטרה המקומית פתחה בחקירה, לאחר שאישה התלוננה על אונס שכביכול התבצע במלון בו לנו כוכב ריאל מדריד וחבריו, וביניהם גם שחקן באייר לברקוזן נורדי מוקיאלה. המקרה התבצע ביום חמישי ודווח למשטרה עוד באותו יום, וביממה האחרונה מספר כלי תקשורת בשבדיה אישרו שאמבפה הוא החשוד המרכזי, כביכול.

אמבפה מצידו הכחיש כל קשר, כתב שמדובר ב"פייק ניוז", והוסיף: "זה הופך להיות כל כך צפוי, כמו שעון". בצרפת משוכנעים שהאמירה העמומה של אמבפה כוונה לפריז סן ז'רמן, שלטענתו של החלוץ עומדת מאחורי הניסיונות להשחיר את תדמיתו ולערער אותו לקראת המאבק המשפטי בין הצדדים על פיצויים שפ.ס.ז' חייבת כביכול לשחקן.

ב"מארקה" ציינו היום בתגובה לרמיזות של אמבפה לקונספירציה, ש"בפ.ס.ז' הגיבו בהלם להאשמות, ולא מבינים מהיכן זה הגיע". קבוצתו לשעבר של אמבפה משוכנעת שפסק הדין בסופו של דבר לא יחייב אותה לשלם לאמבפה פיצויים בסך 55 מיליון כפי שהוא דורש, ולכן מבחינתה אין טעם לנסות לערער אותו או לפגוע בדרכים ישירות או עקיפות.

קיליאן אמבפה, ריאל מדריד. Alberto Gardin/NurPhoto, GettyImages
זה הולך ומסתבך. אמבפה/GettyImages, Alberto Gardin/NurPhoto

נוסף על כך, גם בריאל מדריד בוחרים בינתיים להתעלם מההאשמות. ב-"RMC" הצרפתי טענו מפי גורמים בריאל מדריד: "אין לנו כל קשר למקרה הזה, ואין לנו צל של ספק שהוא יתברר כהאשמת שווא". על פי גורמים בריאל, "ההאשמות כלפי אמבפה אפילו לא מהוות אישיו" עבור ראשי המועדון, ומרוב שהם בטוחים שהתיק ייסגר בלא כלום, "זה אפילו לא נושא לשיחה במסדרונות המועדון".

אבל בזמן שריאל ואמבפה עצמו מפגינים ביטחון מלא בנוגע לחפותו של החלוץ, גם עורכי דינו מתקשים להנמיך את גובה הלהבות. כך, למשל, עורך דינו שהתייצב היום לדיון במשרדי ההתאחדות הצרפתית לעניין הפיצויים של אמבפה, סירב לענות לשאלות בנושא החשד לאונס, מה שרק הגביר את השמועות. אותו עורך דין התייחס לסוגייה בלקוניות ואמר: "אל תתנו לאנשים להסיח את דעתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully