וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטלי, בוורלי וגינת: ה"סימן" שגורם להפועל ת"א להיות מאושרת

עודכן לאחרונה: 16.10.2024 / 8:35

האדומים רשמו ניצחון רביעי ברציפות, ועלו למקום הראשון בבית ביורוקאפ, אבל מבחינת אנשי הקבוצה ההישג הוא ניצחון ביום חלש של הסנטר המוביל ג'ונתן מוטלי. בקבוצה יודעים כי יצטרכו למצוא אנרגיות נגד הרצליה

צפו: חגיגת שערים בליגת האומות - כל שערי הערב, 15 באוקטובר/ספורט1

המומנטום המצוין של הפועל תל אביב המשיך אמש (שלישי) בבולגריה כשהאדומים גברו על גראן קנאריה במשחק ביתי 66:79 ועלו לפחות זמנית למקום הראשון בבית א'. החבורה של סטפנוס דדאס רשמה את ניצחונה הרביעי ברציפות בכל המסגרות, וביורוקאפ היא עם שלושה ניצחונות מול הפסד אחד, כמו הספרדים ואולם, כשגם בדאלונה תוכל להשוות את המאזן היום.

למרות שהמשחק היה צמוד במחצית הראשונה מבחינת תוצאה, הפועל הייתה טובה יותר מהספרדים, כשהם מתעלים על בעיית עבירות של האיש המרכזי שלהם מתחילת העונה, ג'ונתן מוטלי, ומקבלים תרומה שווה מהרבה שחקנים, כשמעל כולם פטריק בוורלי בעוד משחק מצוין. במחצית השנייה ברחו האדומים ליתרון דו ספרתי ולא נתנו למחזיקת המפעל מלפני שנתיים להתקרב.

בוורלי סיים עת את המשחק עם 15 נקודות, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות, כשחוץ ממנו עוד שלושה שחקנים קולעים בספרות כפולות כולל תומר גינת עם 14 נקודות ודקות נהדרות. מוטלי שיחק קצת פחות מ-17 דקות וסיים עם 8 נקודות בלבד. ברונו קאבוקלו נכנס לנעליו וקלע 11 נקודות ב-31 דקות.

ג'ונתן מוטלי, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
וזוהי רק ההתחלה. מוטלי/אודי ציטיאט

עוד בנושא

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

*****

"זה היה משחק טוב מאוד, שיחקנו נגד קבוצה טובה מאומנת, עם מאמן טוב. שלטנו במשחק מהפתיחה, היה לנו את האנרגיה שהיינו צריכים כדי לנצח ועבדנו על תוכנית המשחק שהמאמן נתן לנו", אמר איש וויינרייט בסיום אחרי שקלע 12 נקודות.

בהפועל כאמור ניצחו משחק לראשונה ללא תרומה גדולה של מוטלי, מה שגרם לאנשי הקבוצה להיות מרוצים מהסיטואציה. "יש לנו את הסנטר הטוב במפעל, ואחד הטובים באירופה, אבל גם לו יהיו ימים כאלה וזה שהצלחנו לנצח ביום שהוא לא יכל לתרום, זה סימן מעולה", אמר אחד מאנשי הקבוצה, "יש לנו סגל עמוק והרבה שחקנים יכולים לתרום".

מי שלא היה חלק מהמשחק ונמצא ככל הנראה בדרכו החוצה מהמועדון למרות הכחשות של ראשי הפועל נכון להיום הוא בן בנטיל. בשחקן מביעות עניין מספר קבוצות ביבשת, אך בהפועל שומרים על עמימות בכל הנוגע לסיטואציה סביבו. בריאן אנגולה, שמחזיק בהצעה כספית מטורק טלקום ולא ממהר לחתום עליה, התלבש אך לא שיחק אמש, כמו גם גיא פלטין ונועם יעקב.

מאמן הפועל תל אביב סטפנוס דדאס ליד תומר גינת. הפועל תל אביב, אתר רשמי
יש ממה להתעודד. גינת/אתר רשמי, הפועל תל אביב

*****

האדומים יחזרו היום לישראל ויחלו בחמישי בהכנות למשחק נגד בני הרצליה בהיכל שלמה. בהפועל נותנים לא מעט כבוד לחבורה מהשרון, ובקבוצה מספרים כי "אם נחשוב שהשמות שיש לנו בסגל יבטיחו לנו ניצחונות לאורך כל העונה, אנחנו טועים. נצטרך לדעת למצוא את האנרגיות בכל ערב נתון".

בקבוצה מנסים לטפל בסיטואציה שנוצרה סביב הכרטיסים להתמודדות כש-3,100 המנויים של הקבוצה צריכים להסתדר על פחות מ-2,000 כרטיסים שכן הנחיות פיקוד העורף מאפשרות 2,000 אנשים באולם, ולא רק צופים, כשהפועל צריכה להעביר גם כרטיסים לבני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully