וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון באירופה אחרי 22 שנים: מכבי רמת גן גברה על ריגה

הקבוצה של שמוליק ברנר איבדה יתרון דו ספרתי ברבע השלישי, אך עשתה קאמבק בדרך לניצחון 71:78 ב"בית" בצ'כיה. סטיבנס וגלינאט כיכבו עם 16 נקודות כל אחד

תיקתקנו, 15.10/ספורט1

מכבי עירוני רמת גן חיכתה לרגע הזה 22 שנה, והערב (שלישי) הוא הגיע: הקבוצה חגגה ניצחון אירופאי ראשון מאז שנת 2002, לאחר שגברה 71:78 על ריגה במשחק "בית" באופאבה, צ'כיה במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות של פיב"א.

רמת גן מתחה את א.א.ק אתונה במשחקה הראשון במפעל, אבל הערב השלימה את העבודה ורשמה ניצחון נאה במשחק הפכפך. הקבוצה של שמוליק ברנר הובילה בבטחה ברוב שלבי המשחק, אבל ברבע השלישי איבדה יתרון דו ספרתי. למזלה, ברבע האחרון השחקנים התעשתו ורשמו מהפך בדרך לניצחון.

אמין סטיבנס, מכבי רמת גן. אודי ציטיאט
אי של יציבות. אמין סטיבנס/אודי ציטיאט

אמין סטיבנס ורוברטו גלינאט כיכבו עם 16 נקודות כל אחד, כאשר הם מוסיפים 8 ו-5 ריבאונדים בהתאמה. דרו קרופורד הוסיף 13 נקודות, בעוד קנדל מקולום הוסיף 11 נקודות לצד 7 אסיסטים. הישראלים תרמו קצת פחות הפעם, כשרועי הובר סיים עם 7 נקודות, אדם אריאל הסתפק ב-4 ויהל מלמד תרם 4.

המאמן שמוליק ברנר: "זה ניצחון גדול בשבילנו. אנחנו מאוד מתרגשים להשיג את הניצחון הראשון של מכבי קבוצת כנען רמת-גן ב-BCL. זה לא היה פשוט, שיחקנו נגד קבוצה חזקה, אגרסיבית ומנוסה מאוד במעמדים האלה. בהתחשב בזה שלא היינו בערב הקליעה הכי טוב שלנו, אנחנו מאוד מאוד שמחים וגאים שהצלחנו להוציא את תכנית המשחק ההגנתית שלנו לפועל ולנצח משחק שהוא מאוד משמעותי בשבילנו בכלל, ובטח להמשך".

רוברטו גלינאט סיכם את המשחק: "משחק חשוב מאוד עבורנו, ניצחון ראשון אחרי 22 שנה של הקבוצה באירופה וזה הרגיש מיוחד. היינו בפיגור אחרי שהם קלעו 6 שלשות ברבע השלישי ובזכות ההמשחק הקבוצתי שלנו והמוטיבציה הגבוהה הצלחנו לחזור בצורה יפה וזה מראה כמה שהקבוצה שלנו קשוחה . אני מקווה מאד שזה רגע מיוחד עבור כולם גם בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully