וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "נרצחו 9 אנשים. גם ביום הזה סכנין לא מסוגלים להיות רגישים?"

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 19:39

הבעלים של הפועל באר שבע מתקוממת נגד החלטת בית הדין ("מדרון חלקלק"), טוענת ש"לוקחים את הכדורגל הישראלי לאנרכיה" ומבקרת את התנהלות בני סכנין: "אני לא צריכה להיות רגישה לרגשות שלהם, הם צריכים להיות רגישים"

תיקתקנו, 15.10/ספורט1

אלונה ברקת, בעלי הפועל באר שבע, ממשיכה להביע את זעמה על החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל שלא לקבל את הערעור שהגיש המועדון על אירועי האלימות במשחק מול בני סכנין. ברקת שוחחה עם רון קופמן וצביקה שרף ב-103fm והביאה את משנתה.

כזכור, הבוקר נדחה הערעור של הפועל באר שבע, בעוד סכנין קיבלה נקודה בחזרה. הקבוצה מבירת הנגב דרשה ניצחון טכני והחזרת נקודה, אבל בבית הדין של ההתאחדות החליטו פה אחד להשאיר את העונש בעינו. תוצאת המשחק המפוצץ נותרה 0:0 בלי נקודות.

"בשורה התחתונה - קבוצה אחת נפגעה וזו הפועל באר שבע", סיפרה. "על פריצת האוהדים למגרש, שאני מגנה בכל תוקף, ירדה לנו נקודה וקיבלנו קנס של 120 אלף שקל ונענשנו. מפה ועד לקחת קבוצה שהסכימה לשחק ורצתה לשחק ונשמעה לבקשת השופט, שהוא מבחינתנו האוטוריטה שקובעת ועד לכך שמענישים אותנו על זה שסכנין לא משחקת - המרחק הוא עצום.

"צריך להיות אמיתיים והוגנים. המעשה שעשו אוהדי הפועל באר שבע, אני מגנה אותו בכל תוקף. לא נפגעה שערה משערות ראשם של שחקני סכנין, זה היה ריב בין אוהדים. עכשיו, עברו 50 דקות מאז אותה תקרית שבה כולם פנו ליו"ר סכנין אבו יונס, כולם ביקשו ממנו לשחק, כולל שופט המשחק, הוא האוטוריטה. מה פסק הדין אמר? שדוח השופט לא רלוונטי, הפסיקה שלו לא רלוונטית. כל אחד יעשה מה שבראש שלו", הוסיפה.

עוד בנושא
נדחה הערעור של הפועל באר שבע, סכנין קיבלה נקודה בחזרה
שביעות רצון בבני סכנין: "מודים לאלוהים על שיקום הצדק"
באר שבע עשויה לפנות לבית משפט אזרחי, אלונה במסר תקיף

האזינו לריאיון של ברקת

"מזכירה לכם שבאותו הבוקר נרצחו לנו ששת החטופים ושלושה שוטרים"

בהמשך התייחסה לאמירת שופט בית הדין שכינה את התפרעות האוהדים "פוגרום": "אנחנו נערכנו לטקס ביחד עם ארגון האוהדים. אני מזכירה לכם שבאותו הבוקר נרצחו לנו ששת החטופים ושלושה שוטרים נרצחו שעה וחצי אחר כך והאוהדים שלנו הכינו טקס מאוד מרגש עם סרטון מאוד מרגש לכל הקורבנות של 7 באוקטובר. היו להם דגלים, מה הם עשו? הם הוציאו את הדגל ונשארו עם המוטות. אני לרגע לא מצדיקה את ההתנהגות הזאת, אבל לקרוא לזה פוגרום? פוגרום היה ב־7 באוקטובר, בעוטף, בשדרות, בנתיבות, זה היה פוגרום. לקרוא ל־34 אוהדים שרצו בצורה מכוערת, מטומטמת, מעצבנת, מקוממת, לקרוא לזה פוגרום? לאיפה הלכנו?".

היא הדגישה כי "ננסה להשתמש בכל הכלים המשפטיים שיש לנו כי בעיניי ההחלטה הזאת היא מקוממת. הראיות, התקנון, בכלל לא היו נר לרגליהם. הפגיעה פה היא פגיעה מהותית ברוח הספורט. עצם זה שדוח השופט לא רלוונטי והם מחליטים לפי מה שנראה להם, זה מדרון חלקלק והם פשוט הולכים ולוקחים את הכדורגל הישראלי לאנרכיה ועל זה לא נוכל לוותר ולהעלים עין ואנחנו נילחם בכל הכלים שלנו עד הסוף, עד מה שהחוק יתיר לנו כמובן".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. לירון מולדובן
"לקרוא לזה פוגרום? פוגרום היה ב־7 באוקטובר"/לירון מולדובן
אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון הלאומי. ., צילום מסך
אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון הלאומי/צילום מסך, .

"אני לא צריכה להיות רגישה לרגשות של סכנין"

לקראת סיום השיחה אמרה לגבי האירוע עצמו: "מ־7 באוקטובר אנחנו עורכים כל משחק טקס למען שוטרי ישראל שנרצחו, אוהדים שלנו, חטופים ובכל משחק שרים את ההמנון. זה חלק מהזהות שלנו כישראלים, כיהודים, אנחנו ברגעים כל כך כואבים וקשים למדינה שלנו. אנחנו חייבים ורוצים גם להתאחד סביב משהו ואין משהו יותר מחבר מההמנון שלנו ומהדגל שלנו.

"אני לא צריכה להיות רגישה לרגשות של סכנין, הם צריכים להיות רגישים ביום שנרצחו לי תשעה אנשים. גם ביום הזה הם לא מסוגלים?", תהתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully