וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה הערעור של הפועל באר שבע, סכנין קיבלה נקודה בחזרה

15.10.2024 / 10:10

הקבוצה מבירת הנגב דרשה ניצחון טכני והחזרת נקודה, אבל בבית הדין של ההתאחדות החליטו פה אחד להשאיר את העונש בעינו. תוצאת המשחק המפוצץ נותרה 0:0 בלי נקודות

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין אחרי האירועים הקשים בטרנר/ספורט1

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל דחה את הערעור של הפועל באר שבע בגין האירועים שקדמו למשחק נגד בני סכנין בטרנר, אבל קיבל באופן חלקי את הערעור של סכנין והחזיר לה נקודה. כל הדיינים המליצו על השארת העונש של באר שבע בעינו וההחלטה התקבלה פה אחד. אב בית הדין, עדי זרנקין, התנגד להחזרת נקודה לסכנין וטען שלאוהדיה היה חלק משמעותי בתגרה על כר הדשא, אבל הוא נותר בדעת מיעוט מול הדיינים מיגל דויטש ואסף הדסי.

כזכור, הפועל באר שבע ובני סכנין ספגו כמה עונשים בעקבות פיצוץ המשחק רגע לפני הפתיחה שלו במחזור השני בליגת העל. בית הדין הפחית מהמאזן של שתי הקבוצות נקודה, קבע שהמשחק נגמר בתיקו 0:0 ללא נקודות והטיל קנסות כספיים כבדים: לבאר שבע 120 אלף שקל, ולסכנין 50 אלף שקל.

לפני שבוע הצדדים שוב נפגשו בבית הדין, הפעם כדי להגיש ערעורים ולנמק אותם. בבאר שבע דרשו ניצחון טכני והחזרת הנקודה ובסכנין דרשו לבטל את הפחתת הנקודה. את סכנין ייצג בהצלחה עו"ד אייל יפה.

הלדר לופס (מימין), רותם חטואל, גיא מזרחי, תומר יוספי שחקני הפועל באר שבע ממתינים למשחק מול בני סכנין. ברני ארדוב
סוף לפרשה. שחקני באר שבע אחרי פיצוץ המשחק במחזור השני/ברני ארדוב

אם הערעור של הפועל באר שבע היה מתקבל במלואו, היא הייתה מקבלת ארבע נקודות ומזנקת עד המקום השני בטבלה, אבל היא נותרה במקום השלישי עם 11 נקודות. הנקודה שסכנין קיבלה בחזרה העלתה אותה מהמקום ה-10 למקום ה-9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully