וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע עשויה לפנות לבית משפט אזרחי, אלונה במסר תקיף

15.10.2024 / 12:45

במועדון לא מוותרים גם אחרי החלטת בית הדין שלא להחזיר להם את הנקודה מול סכנין. הבעלים: "לפעמים צריך ללכת עד הסוף וזה מה שנעשה"

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין אחרי האירועים הקשים בטרנר/ספורט1

כעס גדול בהפועל באר שבע בעקבות החלטת בית הדין העליון של ההתאחדות שלא להחזיר לה את הנקודות בעקבות המשחק נגד בני סכנין. כזכור, הפועל באר שבע ובני סכנין ספגו כמה עונשים בעקבות פיצוץ המשחק רגע לפני הפתיחה שלו במחזור השני בליגת העל. בית הדין הפחית מהמאזן של שתי הקבוצות נקודה, קבע שהמשחק נגמר בתיקו 0:0 ללא נקודות והטיל קנסות כספיים כבדים: לבאר שבע 120 אלף שקל, ולסכנין 50 אלף שקל.

לפני שבוע הצדדים שוב נפגשו בבית הדין, הפעם כדי להגיש ערעורים ולנמק אותם. בבאר שבע דרשו ניצחון טכני והחזרת הנקודה ובסכנין דרשו לבטל את הפחתת הנקודה. אלא שערעור באר שבע כאמור נדחה ובמועדון לא אהבו את ההחלטה הזו של בית הדין.

מנכ"ל הפועל באר שבע ניר כץ. דף הפייסבוק של הפועל באר שבע, אתר רשמי
האתגר הראשון שמצפה לו כמנכ"ל החדש של הפועל באר שבע. ניר כץ/אתר רשמי, דף הפייסבוק של הפועל באר שבע

תגובת אלונה להחלטה

"קיבלנו בתסכול ובצער רב את התוצאה המקוממת של הערעור שהוגש לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל", נמסר מהמועדון, "חרף טיעונים שמוכיחים מעבר לכל ספק כי הצדק עימנו, ברמה המשפטית ובכלל, לצערנו בית הדין פסק כפי שפסק, בין היתר בחריגה מסמכות. אנו פועלים על פי חוק ובמסגרת זו, אנו בוחנים את האפשרות לפנות לערכאות נוספות, ביניהן לבית משפט אזרחי".

לאחר מכן גם הבעלים אלונה ברקת צייצה בטוויטר וכתבה נגד ההחלטה: "למרות שבסוף גם הגב של הגמל עלול להישבר, לגמל הזה אין שום כוונה להרים ידיים. לפעמים, צריך ללכת עד הסוף, עבור עצמך אבל בעיקר עבור הכלל. זה בדיוק מה שנעשה"

אם הערעור של הפועל באר שבע היה מתקבל במלואו, היא הייתה מקבלת ארבע נקודות ומזנקת עד המקום השני בטבלה, אבל היא נותרה במקום השלישי עם 11 נקודות. הנקודה שסכנין קיבלה בחזרה העלתה אותה מהמקום ה-10 למקום ה-9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully