וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר: "משחק לא טוב". אבו פאני: "קשה להוציא נקודות בבית כזה"

השוער התאושש מהטעות מול צרפת ("יודע מה אני שווה, לא לוקח ביקורות באופן אישי"). אבו פאני: "הם מהטופ, אנחנו רחוקים משם"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.10/ספורט1

החלומות על השגת נקודות ראשונות בליגת האומות התנפצו גם הערב (שני) לנבחרת ישראל בפנים, עם 4:1 שני ברציפות - הפעם מול איטליה החזקה באודינה. עומרי גלזר מנע בהצלות מספר כיבושים נוספים של האזורי, וגם השער המצמק של מוחמד אבו פאני (66) לא ממש המתיק את הגלולה.

גלזר התייחס ליכולתו האישית בסיום: "היה לי משחק טוב, כמה הצלות מאוד טובות במחצית הראשונה השאירו אותנו בתמונה. הם נכנסו למומנטום מהפנדל וחזרנו ל-2:1, אבל נפלנו מהרגליים בסוף. זה לא היה משחק טוב שלנו, אנחנו צריכים לדעת לקחת אחריות. לשוער לפעמים יש משחקים פחות טובים, לקיחת אחריות היא חלק מהעניין. חבל שלא עזרתי לנבחרת יותר".

איך התאושש מתצוגה חלשה נגד צרפת: "אני מתנתק, מנסה לא להקשיב לאף אחד. אני יודע מה אני שווה, עברתי המון בכדורגל. טעויות הן חלק מהמשחק, אני לוקח את הביקורת לחיוב ולא ללב. אני יודע מתי אני טועה ומתי אני טוב. אני לא לוקח דבר בקטע אישי".

שוער נבחרת ישראל, עומרי גלזר. רויטרס
משחק טוב מאוד של עומרי גלזר, למרות שהתוצאה לא משקפת זאת/רויטרס

איטליה הגבירה הילוך במחצית השנייה: "הם העלו הילוך מההתחלה, הם נכנסו למשחק מצוין. הם נבחרת מהטופ העולמי, ראינו פה איכות ברמה מטורפת. אבל זו הרמה שאנחנו רוצים להגיע אליה, אנחנו צריכים לסבול אם אנחנו שואפים להגיע לטורנירים גדולים. ב-0:0 היינו יכולים לעשות החלטה יותר טובה כזאת או אחרת, אבל לומדים מכל דבר".

מוחמד אבו פאני שכבש את השער המצמק היישר מהקרן: "שמח מאוד ששוב הבקעתי נגד איטליה, אחת הנבחרות החזקות בעולם, אבל הפסדנו ולא לקחנו נקודות וזה מאכזב. השער שלי? קצת נלחצנו שאולי השופט ישרוק לפאול כי הוא היה נגדנו היום.... בסופו של דבר הם ניצחו בכל מאבק והיו יותר טובים. קשה להוציא נקודות בבית קשה כזה, נגד שלוש נבחרות מהטופ 10 בעולם - אנחנו רחוקים משם, אבל יש עוד שני משחקים ונעשה הכל".

עוד בוואלה

בן שמעון: "נפלנו פיזית וטקטית בחצי השני. יהיו רגעים קשים בדרך"

לכתבה המלאה

המשחקים שנותרו לישראל בקמפיין

14/11 - צרפת (חוץ)
17/11 - בלגיה (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully