וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "נפלנו פיזית וטקטית בחצי השני. יהיו רגעים קשים בדרך"

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 0:31

מאמן הנבחרת שוב זיהה נקודות אור ("השחקנים ניסו ורצו, למדנו שיעור"). פרץ: "ניסינו לעמוד בסטנדרטים של איטליה ולא הצלחנו"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.10/ספורט1

עולם כמנהגו נוהג. כמו בשלושת ההפסדים הקודמים שלה בליגת האומות, כך גם הערב (שני) נבחרת ישראל לא הצליח להוות יריב של ממש לנבחרת עדיפה עליה וחטפה 4:1 שני ברציפות - הפעם מול איטליה באודינה. מוחמד אבו פאני שוב הצליח למצוא את הרשת מול האזורי (66), אך זה לא הספיק כמובן לרן בן שמעון ושחקניו, שנמצאים על סף ירידה לדרג ב'.

רן בן שמעון סיכם ואמר בסיום: "אני מנסה להסתכל על התמונה היותר גדולה. פגשנו נבחרת סופר-איכותית וצריך ללמוד את השיעור הזה. עד ה-2:1 היינו במשחק ופתאום מצב נייח משום מקום. בחצי השני נפלנו פיזית, טקטית, הלכנו אחורה. אין לי טענות, השחקנים ניסו ורצו. למדנו שיעור מנבחרת איכותית. יהיו רגעים קשים בדרך שבה אנחנו מנסים ללכת, לאורך זמן תוצאות יהיו הכותרת של הכל. היו הרבה דברים שהייתי מרוצה מהם, חבל על החצי השני".

על עומרי גלזר שמנע עוד שערים רבים של האיטלקים: "האוזניים שלי היו חסומות לקריאות. אני פתוח לביקורת, אבל עומרי שוער יוצא מהכלל והוא נתן משחק הירואי. הוא היה שם בשבילנו כל כך הרבה פעמים וזה לא מפתיע אותי".

מאמן נבחרת ישראל, רן בן שמעון. רויטרס
לוקח את הנקודות החיוביות. בן שמעון/רויטרס

המאמן הוסיף ואמר: "ליגת האומות נוצרה כדי לתת לנו תחושה של עוצמה מול הקבוצות הגדולות. בדקות רבות אנחנו יכולים לעשות את זה, עשינו את זה בכל המשחקים עד היום. צריך להעריך את הדקות האלה. אני מאמין שיחזרו הרבה מאוד שחקנים בסגל שלנו, תהיה יותר תחרות, אבל זו רמה גבוהה מאוד. איטליה חווה רנסנס, נבחרת סופר-איכותית ומגיעות לה הרבה מאוד מחמאות. אנחנו נמשיך להתקדם ולעבוד על כל הפרמטרים שלנו".

דור פרץ: "מאוד גאה במשחק שעשינו למרות התוצאה. צימקנו, אבל לצערי מיהרנו לספוג שוב. אנחנו משחקים נגד הנבחרות הטובות בעולם, צריך ללמוד מפה. 13 ספיגות בארבעה משחקים? זה המון. נלמד מזה, אנחנו צריכים לעשות דברים ברמה עוד יותר גבוהה. אנחנו רוצים להיות נבחרת קשה ולא יכולים להרשות לעצמנו כל כך הרבה ספיגות. איטליה באה לעשות משחק, היא הייתה אגרסיבית, אינטנסיבית, ניסינו לעמוד בסטנדרטים האלה ולא הצלחנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

המשחקים שנותרו לישראל בקמפיין

14/11 - צרפת (חוץ)
17/11 - בלגיה (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully