וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוינות? בנבחרת דווקא בונים עליה

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 9:59

אחרי שלושה משחקים מנומנמים בהונגריה, נבחרת ישראל תרגיש הערב באודינה מול איטליה אווירה שלא תשאיר את השחקנים אדישים. "הם יהיו יותר טובים, אבל גם אנחנו נרים את הרמה", בטוחים בנבחרת

מחוץ לקווים 13.10.24/אולפן וואלה

ארבעה שינויים מתכנן הערב רן בן שמעון בהרכב נבחרת ישראל מול נבחרת איטליה (שני, 21:45) ביחס להרכב שפתח מול נבחרת צרפת בהפסד ביום חמישי שעבר בבודפשט.

ענאן חלאיילי יפתח על כנף ימין במקום ליאל עבדה במערך שלושת הבלמים, דור פרץ יחליף את עמרי גנדלמן שנפצע ושוחרר מהסגל, גבי קניקובסקי שלא שיחק מול צרפת יעלה באחד עשר במקום מחמוד ג'אבר ואלעד מדמון שהיה מוצהב, יזכה להופעת בכורה בהרכב הנבחרת הלאומית במקום תאי בריבו.

יתר השחקנים שיפתחו הם אלה שפתחו מול צרפת וביניהם עמרי גלזר ששוב יפתח בין הקורות ושלושת הבלמים עיליי פיינגולד, עידן נחמיאס ומתן בלטקסה. מוחמד אבו פאני שהיה לפרקים הטוב בין שחקני הנבחרת מול צרפת יפתח שוב. עוד אמורים להשלים את האחד עשר של רן בן שמעון אוסקר גלוך ודולב חזיזה, ששוב יפתח על קו שמאל.

שחקן נבחרת ישראל אוסקר גלוך. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
הזמן הנכון להתעורר. גלוך והנבחרת/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

נבחרת ישראל שובצה לבית בו לא היה לה סיכוי מלכתחילה, בטח כשאין לישראל אפשרות לארח בארץ. צרפת, בלגיה ואיטליה גדולות על הנבחרת בכמה מידות ושלושת המשחקים הקודמים הוכיחו זאת, למי ששגה באשליות. אלא שבניגוד למשחקים הקודמים שכולם היו בהונגריה, כולל זה שאירחה בלגיה, הערב תהיה לשחקנים הזדמנות להשתתף במשחק אמיתי עם קהל ביתי ואולי אפילו בחלקו עוין.

"דווקא התכונה הזו יכולה לעשות לנו טוב", אומרים הבוקר במחנה הנבחרת בעיר אודינה בצפון איטליה. "סוף סוף נשחק במשחק כדורגל אמיתי והשחקנים בטוח ירימו את הרמה. גם איטליה תהיה ודאי יותר טובה מכפי שהיא היתה מולנו בחודש שעבר בבודפשט, אבל בטוח שאצלנו כל שחקן ייתן את המאה אחוז שלו בגלל האווירה באיצטדיון ואולי אפילו בגלל העוינות".

אחרי המשחק הערב יוותרו לנבחרת עוד שני משחקים בבית הזה מול צרפת ובלגיה והם ייערכו בחודש הבא. "צריך לנסות לצאת עם נקודה מהבית הזה. לא לזכור את החוויה הזו כדבר שלילי לשנים ארוכות", אמר הבוקר שחקן בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully