וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל האבטחה הכבדה: היציעים באודינה עשויים להיות חצי ריקים

באיטליה טוענים שפחות מ-12 אלף כרטיסים נמכרו למשחק מול ישראל. 500-1,000 שוטרים ינסו לשמור על הסדר, בדיקות קפדניות צפויות בכניסה

תקציר: איטליה - בלגיה 2:2/ספורט1

נבחרת ישראל תתארח הערב (שני, 21:45) באודינה אצל איטליה, במסגרת המחזור הרביעי של ליגת האומות. השוטרים המקומיים נערכים לאירוע בטחוני מורכב, ולפי דיווחים באיטליה בין 500 ל-1,000 שוטרים יהיו באצטדיון פריולי הערב.

המשטרה בעיר קראה לאוהדים להגיע לאצטדיון מוקדם מהרגיל, שכן בכניסה צפויות בדיקות אבטחה קפדניות. עוד נטען כי חלק מהרחובות הסמוכים לאצטדיון ייחסמו, כמו גם הרחובות הסמוכים למלון בו תתאכסן נבחרת ישראל.

התקשורת האיטלקית טוענת כי סידורי האבטחה הכבדים הם אחת הסיבות לכך שעד כה נמכרו למשחק פחות מ-12 אלף כרטיסים, לצד 500 ילדים שקיבלו הזמנות ו-800 שחקני חובבים שקיבלו הזמנות, אך עושה רושם שהיציעים יישארו ריקים בחלקם (האצטדיון מכיל 25 אלף מקומות).

עוד לפני המשחק עתידה להתקיים צעדה פרו-פלסטינית ברחובות העיר, בה אמורים לקחת חלק כ-4,000 איש.

כזכור, במפגש הקודם בין הנבחרות (1:2 לאיטליה) בבודפשט, ביזו כמה עשרות אוהדים איטלקים את ההמנון הישראלי, כשהפנו את גבם בזמן ניגונו. חלקם אף הגיבו בשריקות בוז.

אוהדי נבחרת איטליה. רויטרס
האצטדיון ככל הנראה לא יתמלא/רויטרס

ראש עיריית אודינה אלברטו דל טוני, שסירב תחילה לארח את ההתמודדות מאחר ש"ישראל מדינה במלחמה וזה יהווה צעד מפלג", אמר ביום שבת: "שאלתי את ההתאחדות אם יתאפשר לתרום את ההכנסות מהמשחק לקורבנות המלחמה, כדי לקשר אירוע ספורטיבי למעשה של שלום, אבל לצערי זה לא התאפשר - אז לא הענקתי חסות לאירוע כל עוד לא חלה הפסקת אש במלחמה או יוזמה סביב המשחק. בסופו של דבר, הצלחנו לארגן אירוע אחרי המשחק שבו יהיו שר הספורט ונציגים ממוסדות רבים באודינה, כולל מהקהילה היהודית. אנחנו מקווים שגם בני הקהילה המוסלמית כאן יצטרפו וזו תהיה הזדמנות לדיאלוג ולאחדות. היוזמה הזו אפשרה לי לאשר את אירוח המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully