וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאילי ומדמון יפתחו, בן שמעון: "רוצה שנהיה תחרותיים"

עודכן לאחרונה: 13.10.2024 / 20:53

נבחרת ישראל מתכוננת למשחק באיטליה (שני, 21:45), המאמן התייחס לרצף ההפסדים: "התוצאות הן דבר חשוב ואני דואג לכך שהדברים שאנו עושים כיום יספקו תוצאות בעתיד". הקשר יחליף את עבדה, גם קניקובסקי ופרץ יעלו ב-11: "נתמקד רק בכדורגל למשך שעתיים"

תיקתקנו, 13.10/ספורט1

נבחרת ישראל מתכוננת למשחק מחר באיטליה (שני, 21:45), ואומנם המאמן רן בן שמעון מדבר על קו של התקדמות, אבל בינתיים הנבחרת רושמת עוד ועוד הפסדים ומחפשת נקודה ראשונה בבית הקשה מאוד שלה בליגת האומות, ויודעת: יהיה קשה להשיג את הנקודות הראשונות דווקא במשחק החוץ באיטליה, שמעולם לא הפסידה לישראל - באמתחתה חמישה ניצחונות ותיקו אחד (0:0 במונדיאל 1970).

לעומת ההפסד לצרפת ביום חמישי, יבצע בן שמעון ארבעה שינויים בהרכב. המאמן בחר להמשיך בקו של שלושה בלמים, גם כי מתן בלטקסה חש שיפור ברגלו לעומת הבוקר שאחרי המשחק מול צרפת. ענאן חלאילי יעלה בכנף במקום ליאל עבדה ובצד השני ימשיך דולב חזיזה, דור פרץ יחליף את עומרי גאנדלמן הפצוע, גבי קניקובסקי יתפוס את מקומו של את מחמוד ג'אבר ואלעד מדמון יעלה בחוד במקום תאי בריבו.

רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל במסיבת עיתונאים לצד דור פרץ. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
"שיחקנו לא רע בכלל נגד איטליה, היינו שווים לה בדקות רבות". בן שמעון/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

המאמן רן בן שמעון על התנאים הלא פשוטים שאיתם נאלצת הנבחרת להתמודד בימים אלו: "אני יכול לשלוט רק בדברים שבידיים שלי. אנחנו לא מתלוננים על כלום, לא מסתכלים על מה שלא בסדר, אלא מחפשים לעשות את הכי טוב שלנו במצב הקיים. מאוד חשוב לי לראות התקדמות, שנהיה תחרותיים ושכולנו אחרי המשחק נרגיש קו של התקדמות. התוצאות הן דבר חשוב ואני דואג לכך שהדברים שאנו עושים כיום יספקו תוצאות בעתיד".

על ההפסד לצרפת בדקות הסיום והמפגש הראשון עם איטליה: "אנחנו עושים התאמות לכל משחק, אבל הגישה שלנו זהה. שיחקנו לא רע בכלל נגד איטליה, היינו שווים לה בדקות רבות ואני מקווה שנוכל להיות תחרותיים. אנחנו בבית מאוד קשה בשבילנו, אבל אני רוצה שנהיה תחרותיים ככל שניתן".

אם הנבחרת נערכת להפגנות ומחאות פרו פלסטיניות ביציעים: "נמצאים איתנו החבר'ה הכי טובים שיש ששומרים עלינו. כמו שאמרתי, אנחנו נתרכז במה שאנחנו צריכים לעשות, מתכוננים למשחק נגד נבחרת טובה ורוצים להתקדם".

זימון ניקיטה סטוינוב: "אני לא מרגיש שזה חלק מתהליך הצערה, אלא שאם אנחנו צריכים נקודתית שחקן כזה או אחר אז נזמן אותו לנבחרת. יש מחשבה קדימה לכל דבר שאנחנו עושים. עומרי גאנדלמן נפצע ויש לנו חוסרים נוספים, היינו צריכים בלם שמאלי ומכיוון שאנחנו גם רואים בו פוטנציאל עתידי, החלטנו שהוא יהיה איתנו".

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
דור פרץ שחקן נבחרת ישראל בין אורליאן טשואמני, מייקל אוליסה שחקני נבחרת צרפת. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
אולי הפעם? פרץ/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

דור פרץ על האווירה לקראת המשחק באיטליה: "אנחנו נבוא לעשות את העבודה שלנו, מרוכזים אך ורק במשחק ולא בשום דבר אחר".

הציפיות למפגש: "הציפייה היא להמשיך את המסע שלנו, את הדרך שלנו ולעשות הכל כדי להשיג תוצאות. זאת תהיה עוד אבן במסע שלנו ואנחנו רוצים להמשיך לראות התפתחות של הנבחרת כקבוצה מאוחדת".

המצב בישראל לא פשוט ולשחק כדורגל בימים כאלו זה קשה מאוד, אבל יש לנו את הפריבילגיה לשחק עבור האנשים ולנסות לשמח אותם ולהסב להם גאווה. זו פריבילגיה עבורנו ועלינו להתרכז רק במשחק ולא בשום דבר אחר, זו העבודה שלנו ונצטרך להתמקד אך ורק בכדורגל למשך שעתיים -לא רק בשבילנו, אלא גם בשבילם".

הרכבי הקבוצות

המשחקים שנותרו לישראל בקמפיין

14/11 - צרפת (חוץ)
17/11 - בלגיה ("בית")

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully