וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לויד חתם רשמית במונאקו: "לא היתה פה שאלה בכלל"

האמריקאי שנפרד ממכבי תל אביב עקב המצב הבטחוני שמח לשוב לאקסית אותה עזב בקיץ: "זה מיוחד מאוד, אני אסיר תודה על ההזדמנות"

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

מיד לאחר ההפסד למונאקו ביום רביעי, הודיעה מכבי תל אביב על פרידה מג'ורדן לויד. הלחץ מצד משפחתו והמצב הבטחוני המתוח לא הותירו לכוכב האמריקאי ברירה, והיום (שבת) הוא חתם רשמית בקבוצתו החדשה-ישנה: מונאקו.

לפי דיווחים, גם פנרבחצ'ה (שמחפשת אחר מחליף לסקוטי ווילבקין), וירטוס בולוניה ומילאנו הוזכרו כמועמדות, אך לויד בחר לשוב לצרפת, בשורותיה רשם אשתקד 8.9 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק ביורוליג. הוא מצטרף לקו אחורי גדוש הכולל את מייק ג'יימס, אלי אוקובו, ניק קלאתיס, טרי טארפי ומתיו שטראזל.

"מן הסתם יש לי אינספור זכרונות ממונאקו", אמר לאחר החתימה. "בתי נולדה פה, יש לי פה אחים לכל החיים, בקבוצה הזו. לחזור לכאן זה מיוחד מאוד. מבחינתי לא היתה פה שאלה בכלל ואני אסיר תודה על ההזדמנות. אוהדי מונאקו תמיד היו בלבי ונתנו לי ולמשפחתי כל כך רהרבה אהבה. אני שמח מאוד לחזור וכעת אנסה להשתלב כמה שיותר מהר כדי להתחרות על תואר היורוליג".

"אחד הדברים הקשים ביותר שנאלצתי לעשות בקריירה הוא לעזוב מקום בו הלב שלי רוצה להיות", כתב מוקדם יותר השבוע לויד ברשתות החברתיות ונפרד מהצהובים. "נקשרתי כל כך לכל האחים שלי, למאמנים ולצוות. נהניתי להיות בסביבתכם, באווירה שכולכם יוצרים. תודה שקיבלתם אותי. לאוהדים, הפגנתם כלפיי כל כך הרבה אהבה בחודשים ספורים ואני לא יכול להודות לכם יותר.

"כשחתמתי כאן בקיץ, הלכתי נגד הדאגות של רוב המשפחה שלי כי רציתי כל כך לשחק במועדון הזה ועבור האנשים כאן. עם המידע שקיבלתי, לקחתי הימור ועזבתי את המשפחה שלי מאחור במחשבה שהמצב במגמת רגיעה. קיוויתי שהוא יגיע לסופו ונוכל להתאחד בהמשך בתל אביב. נראה שהמצב הסלים אחרי המתקפה ההיסטורית מוקדם יותר החודש, אותה חוויתי על בשרי, אי הוודאות הייתה יותר מדי עבור משפחתי ועבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully