וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לויד נפרד: "אחרי המתקפה ההיסטורית, זה היה יותר מדי"

השחקן הסביר את עזיבת מכבי תל אביב: "הלכתי נגד דאגת משפחתי כשחתמתי, לקחתי הימור. המצב הסלים. מקווה שנוכל להיפגש שוב"

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

בקיץ שבו איבדה את ארבעת הזרים הבכירים ביותר שלה בגלל המצב הביטחוני, הנחיתה מכבי תל אביב את ג'ורדן לויד אצלה וקיוותה שהוא יוביל אותה להמשך מאבק בצמרת היורוליג כמו בשנתיים האחרונות. אלא שאחרי שני משחקים בלבד, הצהובים איבדו בעקבות המלחמה - ובעיקר התקיפה האיראנית בשבוע שעבר - את מי שיועד להיות השחקן המרכזי שלהם. הבוקר (חמישי) נפרד לויד בפוסט מיוחד.

"אחד הדברים הקשים ביותר שנאלצתי לעשות בקריירה הוא לעזוב מקום בו הלב שלי רוצה להיות", כתב. "נקשרתי כל כך לכל האחים שלי, למאמנים ולצוות. נהניתי להיות בסביבתכם, באווירה שכולכם יוצרים. תודה שקיבלתם אותי. לאוהדים, הפגנתם כלפיי כל כך הרבה אהבה בחודשים ספורים ואני לא יכול להודות לכם יותר.

כשחתמתי כאן בקיץ, הלכתי נגד הדאגות של רוב המשפחה שלי כי רציתי כל כך לשחק במועדון הזה ועבור האנשים כאן. עם המידע שקיבלתי, לקחתי הימור ועזבתי את המשפחה שלי מאחור במחשבה שהמצב במגמת רגיעה. קיוויתי שהוא יגיע לסופו ונוכל להתאחד בהמשך בתל אביב. נראה שהמצב הסלים אחרי המתקפה ההיסטורית מוקדם יותר החודש, אותה חוויתי על בשרי, אי הוודאות הייתה יותר מדי עבור משפחתי ועבורי".

לויד הוסיף: "אני עוזב בלב כבד, אבל גם בידיעה שאני בר מזל לשחק משחק למחייתי. אנשים אמיתיים עוברים תקופה קשה מאוד ואני רק יכול לקוות שהיא תסתיים. אני מקבל הכל, את התגובות, השליליות ומעל הכל אני יודע שאלוהים מוביל את הדרך, לא אני. מכבי, תודה לך. אני מקווה שנוכל להיפגש שוב יום אחד. מאחל לכולכם אך ורק את הטוב ביותר.

"אחד הדברים הכי קשים, אם לא הקשה שבהם, הוא להרגיש שאכזבתי את האחים שלי ואת הקבוצה, אבל אני יודע שאתם תצליחו השנה ותעשו דברים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully