וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון הקדישה את הניצחון לבאלדוק: "נתנו הכל לזכרו, היה איש מיוחד"

הנבחרת היוונית עשתה היסטוריה עם ניצחון ראשון אי פעם על אנגליה, ולא שכחה את השחקן שמת בצורה טרגית לילה לפני המשחק: "רצינו לנצח בשבילו". סטונס הודה: "הצד הטוב יותר ניצח", ורוי קין לא מיעט בביקורת

תקציר: אנגליה - יוון 2:1/ספורט1

אחרי שבעה משחקים בין הנבחרות שהסתיימו בחמישה ניצחונות לאנגליה ושתי תוצאות תיקו, הערב (חמישי) יוון השיגה 1:2 היסטורי באצטדיון וומבלי עם ניצחון ראשון אי פעם על הנבחרת האנגלית. צמד שערים של ואנגליס פאבלידיס, כולל שער עמוק בתוספת הזמן, סידר ליוונים שלוש נקודות, מאזן מושלם ואת פסגת בית 2 בדרג ב' של ליגת האומות.

המאזן המושלם של לי קארסלי כמאמן הזמני בשלושת האריות נעצר עם ההפסד הזה, כשהמחליף הקבוע לגארת' סאות'גייט עדיין לא נקבע, ולפי היכולת של הנבחרת האנגלית הערב ייתכן וינסו לסגור עד סוף 2024 עם המאמן הבא לקראת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2026.

ג'ון סטונס עם סרט הקפטן הערב על הזרוע, סיכם את ההפסד: "אני חושב שהנבחרת הטובה יותר ניצחה. זה מאכזב מאוד, להיות פעם ראשונה עם סרט הקפטן ולסיים בתוצאה כזאת. חייבים לתת ליוון קרדיט, הם לחצו אותנו נהדר. עבדנו בשיטה שלנו, ניסינו לספק את התוצאה שרצינו, אבל לא יצרנו מספיק מצבים".

ואנגליס פאבלידיס נבחרת יוון. GettyImages
ערב ענק ליוון. פאבלידיס חוגג ומצביע על הסרט לזכרו של באלדוק/GettyImages

גם קארסלי דיבר לאחר המשחק ואמר: "זה מאכזב מאוד, אנחנו הולכים אחורה מבחינת יכולת ולא ידענו להגיב כמו שעשינו במשחקים האחרונים. ניסינו לשנות שיטת משחק וזה לא עבד. שני השערים שספגנו היו מטעויות בהגנה. כאשר יש לך שחקן עם איכויות כמו הארי קיין, אתה מרגיש בחיסרון שלו. ההפסד הזה לא משנה שום דבר לגבי העתיד שלי, אני כאן באופן זמני".

היוונים הקדישו את הניצחון לחברם לנבחרת שהלך לעולמו אתמול בבריכה בביתו, ג'ורג' באלדוק, באסון טרגי שגרם ליוון לנסות לדחות את המשחק, אבל אופ"א דחתה את הבקשה.

כובש הצמד, פאבלידיס, הקדיש את הניצחון לבאלדוק: "נתנו הכל לזכרו ועבור משפחתו. זה היה מיוחד עבורנו, כי עשינו את זה בשבילו. אלו רגעים קשרים עבורנו, הוא היה חלק משמעותי מהנבחרת, בחור מיוחד מאוד. אמרנו שאנחנו חייבים לנצח בשבילו ולזכרו".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
לי קארסלי מאמן נבחרת אנגליה. GettyImages
"מאכזב מאוד". קארסלי/GettyImages

פרשן רשת "סקיי ספורטס" ושחקן העבר, רוי קין, ביקר את ההתנהלות בנבחרת האנגלית והודה: "יוון שיחקה טוב יותר, עם הרבה יותר אנרגיות. זה ערב נהדר לעם היווני. כולם חשבו שאנגליה תנצח, אבל הנבחרת האנגלית עלתה להתקפה בלי מחשבה, זה הפסד של שחצנות. אנגליה צריכה לחזור ליסודות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully