וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מות באלדוק: יוון ביקשה לא לשחק באנגליה, אופ"א סירבה

חבריו של המגן שטבע למוות בבריכה בביתו "בסיטואציה שאי אפשר לשחק בה", אבל הבקשה לדחות את המפגש בוומבלי במסגרת ליגת האומות נענתה בשלילה (21:45, ספורט2)

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

יוון מוכת תדהמה ממותו הטראגי של ג'ורג' באלדוק, שגופתו נמצא אמש (רביעי) בבריכה בביתו בפרבר גליפאדה שבאתונה. הרשויות ביוון אישרו היום כי סיבת המוות היא טביעה - הוא בלע מים רבים וכמות ניכרת נמצאה בריאותיו - אולם טרם התקבלו תוצאות הדוח הפתולוגי כדי למצוא אם הייתה סיבה כזו או אחרת שגרמה לו לטבוע בבריכה בביתו.

בעוד שעות ספורות תתארח נבחרת יוון באצטדיון וומבלי באנגליה במסגרת ליגת האומות (21:45, ספורט2) ובתקשורת היוונית נחשף היום כי ההתאחדות היוונית פנתה לאופ"א בבקשה לדחות את המשחק למועד אחר, אלא שהתשובה הייתה שלילית.

ג'ורג' באלדוק, שחקן נבחרת שפילד יונייטד. רויטרס
"שחקני נבחרת יוון בהלם"/רויטרס

באלדוק נולד באנגליה ובה גדל ושיחק כדורגל לאורך הקריירה, אולם הוא בעל אזרחות יוונית בזכות סבתו. בשנתיים האחרונות שיחק בנבחרת יוון, הספיק לרשום 12 הופעות, ורק הקיץ לראשונה בקריירה עבר ליוון כשחתם בפנאתינייקוס.

לכן, ביוון האמינו שגם באנגליה יסכימו לדחות את המפגש, אלא שבכל מקרה אופ"א סירבה לכך והותירה את "שחקני נבחרת יוון בהלם. זו סיטואציה שמאוד קשה לשחק בה כדורגל", אמרו בהתאחדות ל-SDNA.

המשחק צפוי להתקיים כמתוכנן על פי הדיווחים האחרונים ושחקני הנבחרת יענדו סרטים שחורים לזכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully