וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם ביוון: מה הוביל למותו של ג'ורג' באלדוק בגיל 31 בלבד

אחרי שנמצא בבריכה בביתו: נסיבות מותו של הכדורגלן מציירות טרגדיה כואבת. עולם הכדורגל אבל, וביוון כבר מכינים שורה של מחוות לזכרו

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

גם ביוון וגם באנגליה חובבי הכדורגל התעוררו לבוקר עצוב, אחרי הידיעה על מותו של ג'ורג' באלדוק, הכדורגלן האנגלי-יווני, שגופתו נמצאה אתמול (רביעי) בבריכה בביתו בפרבר גליפאדה שבאתונה, והוא בן 31 בלבד.

המשטרה מסרה שהגיעה לביתו וצוותי רפואה ניסו לעשות לו החייאה, אך ללא הצלחה. המשטרה הוזעקה למקום מאחר שלא ענה לשיחות הטלפון מאשתו, ולמעשה, היא פנתה לבעלים של הווילה שבה התגוררו על מנת שיבדוק מה מצבו - והוא היה זה שמצא את הגופה. טרם נמסרה סיבת המוות, והמשטרה והרשויות בוחנות תיעוד ממצלמות באזור ולוקחות הצהרות משכנים וממכרים.

על פי ההערכות, היה בביתו של באלדוק אדם נוסף בשעות שלפני מותו, אך ספק אם היה קשור למותו. חצי בקבוק וודקה שנמצא בבית נבדק על ידי המשטרה, כשלא ברור כמה ממנו נצרך על ידי הכדורגלן המנוח. הצוות הרפואי שהכריז על מותו של הספורטאי לא מצא עליו חבורות או סימנים כלשהם, וההערכה היא שהוא היה מת כבר חמש שעות כשמצאו את הגופה.

ג'ורג' באלדוק, שחקן נבחרת יוון. רויטרס
ג'ורג' באלדוק במדי נבחרת יוון/רויטרס
המשטרה מחוץ לביתו של ג'ורג' באלדוק, הכדורגלן היווני שמת במפתיע. רויטרס
המשטרה מחוץ לביתו של ג'ורג' באלדוק, הכדורגלן היווני שמת במפתיע/רויטרס

המגן נולד בבקינגהאם אנגליה במרץ 1993 ושיחק כאמור לאורך כל הקריירה באנגליה, עד המעבר ביולי לפנאתינייקוס. הוא בעל שורשים יווניים מצד אביו. הוא עבר ב-MK דונס, שבה ערך את הופעת הבכורה ב-2010 בגיל 17 ורשם בה 107 הופעות וכבש שני שערים עד 2017 - ומשם עבר לנורת'המפטון, טאמוורת', אוקספורד יונייטד וכמובן שנים ארוכות בשפילד יונייטד, הקבוצה עמה הוא מזוהה. סך הכל הוא שיחק בכל חמש הליגות הראשונות באנגליה. בנבחרת יוון הספיק לערוך 12 הופעות בשנתיים האחרונות. הוא רשם שלוש הופעות העונה בליגה היוונית, כולל בדרבי מול אולימפיאקוס בו פתח רק לפני שלושה ימים.

ג'ורג' באלדוק, הכדורגלן שהלך לעולמו בגיל 31 במפתיע. אינסטגרם, צילום מסך
ג'ורג' באלדוק, הכדורגלן שהלך לעולמו בגיל 31 במפתיע/צילום מסך, אינסטגרם
ג'ורג' באלדוק, שחקן נבחרת שפילד יונייטד. רויטרס
ג'ורג' באלדוק, שחקן נבחרת שפילד יונייטד/רויטרס

אוהדים, שחקנים, קבוצות והתאחדויות הביעו את התדהמה והעצב ממותו של הכדורגלן. שפילד יונייטד כתבה שבקבוצה "המומים ועצובים מאוד ממותו של שחקן אהוב שבילה שבע שנים בבראמאל ליין". בלם אנגליה ומנצ'סטר יונייטד הארי מגווייר, שחקן שפילד יונייטד לשעבר, פרסם תמונה של באלדוק באינסטגרם עם אימוג'י לב שבור ו-RIP.

"בעצב וכאב עמוק, הנבחרת הלאומית והתאחדות הכדורגל היוונית נפרדות מג'ורג' באלדוק", נמסר מהנבחרת היוונית בפייסבוק, "אין מילים לתאר את הכאב האנושי שנגרם מהידיעה על אובדן בטרם עת של אחד מצעירינו. הרגע מחייב שתיקה. תנחומים למשפחתו. תנחומים ממשפחתו השנייה. להתראות". ההתאחדות היוונית כבר פנתה לאופ"א, על מנת שהמשחק הבא של הנבחרת תיפתח בדקת דומיה והשחקנים ישחקו עם סרטים שחורים. גם פנאתינייקוס הודיעה ש"אנחנו המומים ונסערים ממותו של ג'ורג'", וגם הקבוצה תערוך שורה של מחוות לזכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully