וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי ישקול לעזוב את ישראל": וירטוס סימנה את כוכב הפועל ת"א

עודכן לאחרונה: 10.10.2024 / 10:25

באיטליה טוענים שקבוצת היורוליג חשקה בג'ונתן מוטלי, אך הג'נרל מנג'ר הודה: "כרגע זה פחות רלוונטי לנו". סיפק 17 נק' למשחק עד כה ביורוקאפ

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - סראגוסה 95:101/ספורט1

מכבי תל אביב חוותה על בשרה את נזקי המצב הבטחוני המתוח במזרח התיכון, כשאיבדה את כוכבה הגדול ג'ורדן לויד. מספר זרים פחות נוצצים עזבו את ישראל גם כן בשבועות האחרונים, ולא מן הנמנע שאחרים יעשו זאת בקרוב.

לפי דיווחים באיטליה, וירטוס בולוניה שמחפשת להתחזק במספר עמדות - והוזכרה גם בהקשרו של לויד - בחנה את צירופו של כוכב הפועל תל אביב ג'ונתן מוטלי, ש"אולי ישקול לעזוב בשל המצב בישראל" - אך כרגע האופציה הזו לא על השולחן.

"השמות שהוזכרו כרגע לא רלוונטיים לנו, ממגוון סיבות", הודה הג'נרל מנג'ר פאולו רונצ'י, בהתייחסו למוטלי וברונו פרננדו, שעדיין מחפש חוזה ב-NBA. על כן, צפויה וירטוס לנסות ולצרף את ג'ורדן בל.

מוטלי, השחקן הבולט של האדומים עד כה העונה, רשם ממוצעים של 17 נקודות (75 אחוז ל-2), 6 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק בשלוש הופעותיו ביורקאפ.

ג'ונתן מוטלי, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
פתח היטב את העונה באדום. מוטלי/אודי ציטיאט

בריאיון שהעניק לוואלה ספורט בחודש שעבר, נשאל מוטלי האם הוא לא חשש להגיע ארצה בזמן מלחמה. "לא היו לי ספקות לפני שבאתי. כל עוד יש להם את הכסף שאני רוצה, אני מוכן לבוא", אמר. כשנשאל על החלומות המקצועיים שלו, השיב: "אני נהנה מהקריירה שלי כאן ומתמקד בה. אני אחד הסנטרים הכי טובים באירופה - בכל אירופה, גם ביורוליג. אם הדלת תיפתח שוב ב-NBA, היא תיפתח. ואם היא לא, אז לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully