וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הודעת הפרידה: ג'ורדן לויד צפוי לחתום במונאקו

10.10.2024 / 9:58

הכוכב האמריקאי שסיים את דרכו במכבי תל אביב ככל הנראה ישוב לאקסית אותה עזב בתחילת הקיץ. יצטרף לקו אחורי נוצץ וגדוש

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

מיד לאחר ההפסד למונאקו אמש (רביעי), הודיעה מכבי תל אביב על פרידה מג'ורדן לויד. הלחץ מצד משפחתו והמצב הבטחוני המתוח לא הותירו לכוכב האמריקאי ברירה, וכעת עושה רושם שיעדו הבא יהיה מוכר לו היטב - אותה מונאקו אותה עזב לטובת הצהובים.

הצהובים העריכו כי הגארד כבר סגר בקבוצת יורוליג חדשה, ולפי דיווחים ביבשת מ-24 השעות האחרונות, גם פנרבחצ'ה (שמחפשת אחר מחליף לסקוטי ווילבקין), וירטוס בולוניה ומילאנו הוזכרו כמועמדות - אך עושה רושם שמונאקו תנצח במירוץ, שכלל גם הצעה מהליגה הסינית.

לויד (31, 1.93 מ') רשם אשתקד 8.9 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק במדי מונאקו. אם אכן ישוב לאקסית, יצטרף לקו האחורי גדוש הכולל את מייק ג'יימס, אלי אוקובו, ניק קלאתיס, טרי טארפי ומתיו שטראזל.

ג'ורדן לויד במדי מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
בדרך חזרה לצרפת. לויד/GettyImages, Roberto Finizio

"אחד הדברים הקשים ביותר שנאלצתי לעשות בקריירה הוא לעזוב מקום בו הלב שלי רוצה להיות", כתב הבוקר לויד ברשתות החברתיות ונפרד מהצהובים. "נקשרתי כל כך לכל האחים שלי, למאמנים ולצוות. נהניתי להיות בסביבתכם, באווירה שכולכם יוצרים. תודה שקיבלתם אותי. לאוהדים, הפגנתם כלפיי כל כך הרבה אהבה בחודשים ספורים ואני לא יכול להודות לכם יותר.

כשחתמתי כאן בקיץ, הלכתי נגד הדאגות של רוב המשפחה שלי כי רציתי כל כך לשחק במועדון הזה ועבור האנשים כאן. עם המידע שקיבלתי, לקחתי הימור ועזבתי את המשפחה שלי מאחור במחשבה שהמצב במגמת רגיעה. קיוויתי שהוא יגיע לסופו ונוכל להתאחד בהמשך בתל אביב. נראה שהמצב הסלים אחרי המתקפה ההיסטורית מוקדם יותר החודש, אותה חוויתי על בשרי, אי הוודאות הייתה יותר מדי עבור משפחתי ועבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully