וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיחה, ההחלטה וההודעה. מכבי ת"א נפרדת מלויד: "ברור שיש אכזבה"

10.10.2024 / 6:40

הצהובים נאלצו להודיע על סיום דרכו של הגארד האמריקאי אחרי שכמה שעות לפני ההפסד למונאקו הצהיר כי לא מוכן לחזור לישראל. במועדון מעריכים שסגר בקבוצה אחרת: "מאמינים שיגיע לכאן שחקן נוסף בתקופה הקרובה"

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה אמש (רביעי) בתום יום מלא תהפוכות על סיום דרכו של ג'ורדן לויד במועדון. לויד יפצה את הצהובים מעבר לכסף שמכבי תחסוך על חוזהו שהוערך ב-1.1 מיליון דולר לעונה במשך שנתיים, ועל פי גורמים במועדון השחקן כבר סגר את תנאיו בקבוצת יורוליג אחרת שממנה יגיע הפיצוי הכספי.

בשעות הבוקר, כשישבו ראשי הקבוצה עם לויד בבית המלון במונאקו, משפחתו וסוכנו האמריקאי אנדי בי, עוד הייתה להם תקווה להשאירו. כשהם שמעו על ההתנגדות הנחרצת שיחזור לארץ, ואפילו על התנגדות שיישאר לכמה שבועות בבלגרד עד שיירגעו הרוחות ולאחר מכן ישבו בשנית, הבינו במכבי כי הפור נפל סופית. ראשי הקבוצה הבטיחו לשחקן תשובה אחרי המשחק, אבל רוב הקודקודים עודכנו מיידית כי השחקן יעזוב.

לאחר משחק ההפסד לצרפתים, בו לויד קלע 16 נקודות באחוזים סבירים, עדכנו במכבי את הצוות המקצועי כי הם יסכמו את עזיבתו של השחקן, וכי בנוסף לסייבן לי שצפוי לחתום יתאפשר להם לצרף שחקן נוסף. בקבוצה ערכו שיחה נוספת עם סוכנו של השחקן, סיכמו את התנאים ושחררו אותו.

שחקן מכבי תל אביב ג'ורדן לויד ליד שחקן מונאקו אלי אוקובו. AS Monaco Basket, GettyImages
כבר סגר ביריבה מהיורוליג? לויד/GettyImages, AS Monaco Basket

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"ברור שיש אכזבה, אבל גם מבינים את הסיטואציה", אמר אחד מאנשי מכבי במהלך הלילה ממונאקו, "מצד אחד בנינו על ג'ורדן שיוביל את הקבוצה, הוא השחקן הכי יקר במועדון. הוא חלק חשוב מאוד מכל מה שנבנה פה. מצד שני, השחקן עבר לילה שהוא לא מסוגל לשכוח, המשפחה שלו הבהירה שהיא לא מוכנה שהוא יחזור לארץ, ובסיטואציה הזאת, אין לנו ברירה אלא לסיים את דרכו. מאמינים שיגיע לכאן שחקן נוסף בתקופה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully