וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי פיניש: מונאקו ניצחה 79:85 את מכבי תל אביב

הצהובים הובילו ב-10 הפרש לפני ההפסקה, אבל אלי אוקובו קלע את כל 17 נקודותיו במחצית השנייה והשאיר את האורחת בתחושת פספוס אחרי הפסד בכורה העונה. 16 ללויד מול האקסית בצל עזיבתו המסתמנת, 13 ו-7 ריבאונדים להורד

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

מכבי תל אביב הראתה הערב (רביעי) יכולת להתמודד באופן שוויוני עם קבוצת צמרת ביורוליג, אבל ספגה הפסד מהסוג שהיא תתחרט עליו אם לא תצליח להעפיל לפלייאין או לפלייאוף בתום העונה הסדירה. הצהובים נכנעו 85:79 בחוץ למונאקו שנותרה בלתי מנוצחת גם בתום המחזור השני, למרות שחסרה צמד שחקנים בכירים כמו ניק קלאתיס ופורקאן קורקמאז.

בצל הסערה סביב עזיבתו המסתמנת, ג'ורדן לויד הרגיש בנוח במחצית הראשונה באולם שהיה לו לבית בשנתיים האחרונות. תמיר בלאט שוב מסר כמות דו-ספרתית של אסיסטים, ויחד עם הדקות הטובות של רוקאס יוקובאיטיס בחלק הראשון של המשחק, הקו האחורי של מכבי תל אביב הוביל לשטף התקפי פורה שהניב 46 נקודות עד ההפסקה, כאשר יתרון השיא הגיע ל-10.

אלא שמונאקו עלתה אחרת למחצית השנייה: ברמה הקבוצתית היא הידקה את ההגנה, ובהתקפה היא שמרה על קצב קליעה עקבי כשהיא נשענת על יכולת אינדיבידואלית מעולה של אלי אוקובו. כל 17 הנקודות של הגארד הצרפתי במשחק הגיעו בשני הרבעים המסיימים, ומייק ג'יימס סיפק ערב שגרתי לגמרי בעבודה מבחינת המספרים (17 נקודות ו-6 אסיסטים), בדרך לניצחון של הקבוצה מהנסיכות.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ורדן לויד 16, ג'יילן הורד (7 ריבאונדים) וחסיאל ריברו 13 כל אחד, ליוואי רנדולף 10, רוקאס יוקובאיטיס 9, רומן סורקין 7, תמיר בלאט 6 (10 אסיסטים), ג'ון דיברתולומיאו 3, ג'ייק כהן 2.

ג'ורדן לויד, מכבי תל אביב. AS Monaco Basket, אתר רשמי
בלט נגד האקסית, בפעם האחרונה בצהוב? ג'ורדן לויד/אתר רשמי, AS Monaco Basket

מהלך המשחק

רבע 1:

ריברו פתח עם חטיפה וקלע נקודת עונשין, אבל מיד אחריה החטיא מתחת לסל וסטראזל החזיר בשלשה. ג'ייטה הניח 2 קלות, לויד קבע 5:3 בצד השני. ג'ייטה הוסיף עוד סל ורנדולף השיג את הראשון שלו עבור מכבי, לפני שסורקין השווה מהקו ורנדולף הפך ל-7:9. סטראזל סיים חדירה מרשימה בנקודות, לויד סחט עבירה ל-3 זריקות ודייק בכולן, דאנק של הורד הגדיל את הפער ל-5. ג'יימס הרגיע מהר בשלשה, הורד תרם עוד נקודה, אבל ג'יימס צלף שוב מחוץ לקשת ופפאיאניס עם 4 נקודות רצופות העלה את מונאקו ל-15:19. הורד וריברו דאגו לאזן, יוקובאיטיס פגע מחצי מרחק והחזיר את היתרון, וגם אחרי שפפאיאניס הטביע, הליטאי העניק למכבי תל אביב 21:23 בסיום הרבע.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב רוקאס יוקובאיטיס נגד מונאקו. AS Monaco Basket, אתר רשמי
נכנס טוב מהספסל ברבע הראשון. יוקובאיטיס/אתר רשמי, AS Monaco Basket

רבע 2:

תוך קצת יותר מדקה, שלשה של סורקין וסל נוסף של יוקובאיטיס שלחו את מונאקו לפסק זמן בפיגור 28:21. פפאיאניס המשיך לקלוע, הורד הגיב בסל משלו ולויד צלף שלשה שהביאה את הצהובים ליתרון שיא של 10 נקודות, אלא שג'יימס הפציץ מרחוק בעצמו ואחרי סל של רנדולף, ג'ייטה ומוטייונאס קירבו את הצרפתים ל-35:30. כהן הגדיל, סטראזל הגיב בשלשה ובלאט השיב לו באותו מטבע, אבל 4 נקודות רצופות של ג'יימס צימקו ל-40:37. גם לויד, כמו חברו לשעבר לקבוצה, הגיע לספרות כפולות ולאחר סל של דיאלו הגיעו 2 נקודות של ריברו. דיאלו דייק פעמיים מהקו, סל של יוקובאיטיס סגר את המחצית ב-41:46 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב ג'יילן הורד ליד שחקן מונאקו ג'רון בלוסומגיים. AS Monaco Basket, אתר רשמי
הורד דוהר במגרש הפתוח/אתר רשמי, AS Monaco Basket

רבע 3:

הורד ורנדולף החליפו סלים עם אוקובו ומוטייונאס, לויד חדר יפה ואז הרים לסורקין שהחטיא ממקום שאסור, מה שמוטייונאס ניצל כדי להוריד ל-52:47. אחרי קליעת עונשין של ג'יימס, סורקין שוב החטיא ליד הסל ומוטייונאס העניש עם 5 נקודות רצופות שסגרו ריצת 0:8 והחזירו את ההובלה למונאקו. הורד הפך לשניות ספורות, סל של אוקובו, שלשה של בלוסומגיים ו-2 נקודות של דיאלו העלו את המארחת ל-54:60. ריברו קירב, דיאלו דייק פעם אחת מהקו ואחריו עשה זאת גם אוקובו, דיברתולומיאו הקטין את הפער ל-3 עם שלשה ויוקובאיטיס הוסיף נקודה, אבל אוקובו צלף מעבר לקשת והרבע הסתיים ב-60:65 למונאקו.

שחקני מכבי תל אביב עם המאמן עודד קטש. AS Monaco Basket, אתר רשמי
הפסד מהסוג שמתחרטים עליו. מכבי תל אביב/אתר רשמי, AS Monaco Basket

רבע 4:

אוקובו המשיך לרקוד ופגע מחצי מרחק, שלשה של בלוסומגיים הגדילה ל-10 הפרש וסורקין צימק ל-70:62. בלאט קלע מרחוק, אבל אוקובו הוסיף עוד 2 ופפאיאניס רשם סל קשה בצבע אחרי שהורד וריברו קלעו מנגד - 69:74 למונאקו. רנדולף ולויד השיגו נקודות, אבל אוקובו וג'יימס שמרו על פער 5. דיאלו וריברו החליפו סלים, אחרי נקודות של לויד הגיעה שלשה של אוקובו וגם 2 של ריברו לא הצליחו לקרב מספיק. קליעות עונשין של ג'יימס ובלוסומגיים קבעו את התוצאה הסופית - 79:85 למונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully