וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי ריברו: ארבעה זרים של מכבי תל אביב יחזרו ארצה

יוקובאיטיס, הורד, קאבה ורנדולף ישחקו נגד נס ציונה. קטש אחרי ההפסד למונאקו: "לא הצלחנו בזריקות פשוטות. נזקקנו לקצת מזל"

תיקתקנו, 9.10/ספורט1

מכבי תל אביב קיוותה להשלים דאבל צרפתי בפתיחת עונת היורוליג, אבל אחרי הניצחון על וילרבאן במחזור הראשון, הפסידה הערב (רביעי) 85:79 במונאקו. הצהובים פתחו טוב מאוד וכבר הובילו בפער דו-ספרתי, אך נפלו בפרטים הקטנים ונענשו במחצית השנייה על ידי אלי אוקובו שלהט עם 17 נקודות (כולן לאחר ההפסקה). ג'ורדן לויד קלע 16 מול האקסית שלו בהופעת הפרידה וג'יילן הורד סייע לו עם 13 ו-7 ריבאונדים.

זמן קצר אחרי המשחק נודע כי רוקאס יוקובאיטיס, ליוואי רנדולף, ג'יילן הורד ואלפא קאבה יחזרו עם הקבוצה לישראל לקראת משחק הליגה מול עירוני נס ציונה. חסיאל ריברו לא יצטרף, גם ווניין גבריאל יישאר בבלגרד ואילו ג'ורדן לויד עזב רשמית את הקבוצה.

עודד קטש אמר בסיום: "לא הצלחנו לקלוע זריקות פשוטות, ובצד השני הם עשו את זה גם כשהיה להם קשה. זה היה משחק לא פשוט, הייתה לנו גישה טובה. היינו זקוקים לקצת יותר מזל, המשחק יכול היה ללכת לשני הצדדים".

שחקני מכבי תל אביב עם המאמן עודד קטש. AS Monaco Basket, אתר רשמי
הפנים לשבוע הכפול. עודד קטש/אתר רשמי, AS Monaco Basket

המאמן המשיך: "אהבתי את הדרך שבאנו למשחק, אהבתי את הגישה, לא קל לשחק במונאקו, משחק פיזי ובקצב גבוה. קבוצה טובה, שחקנים טובים. הם עשו את המהלכים המנצחים, מהצד השני עשינו טעויות בהגנה, והחטאנו כמה לייאפים. אנחנו מרגישים רע על התוצאה, אבל צריכים לשמור את הראש למעלה, אנחנו בתהליך של לבנות משהו כדי להשתפר. השבועות הקרובים יהיו טובים יותר התקפית והגנתית".

קטש הוסיף: "אנחנו יודעים מה זה לשחק פה, צריך להיות מרוכזים 40 דקות. היה מאמץ גופני לא פשוט, כי לא השתמשנו ברוטציה יותר מדי רחבה. כואב על התוצאה, היינו שם בשביל לנצח את המשחק. מייק ג'יימס ואוקובו עשו סלים גדולים בסוף, שתיים-שלוש חטיפות שהיו בידיים שלנו נפלו להם לידיים והחטאנו המון ליי-אפים. אבל מן הסתם צריך לקחת דברים טובים, אהבתי את איך שנלחמנו, זה בטח לא יהיה הכי יפה בשלב הזה של העונה ויכולנו לשחק יותר טוב. שיחקנו במגרש קשה, לא תמיד השריקות הולכות לכיוון שלך, משחק מאוד אגרסיבי. אפשר להיות גאה בהרבה דברים שעשינו פה, הכדורסל צריך להשתפר".

כעת מצפה למכבי תל אביב משחק ליגה ביום ראשון מול עירוני נס ציונה ואז היא תמשיך לשבוע כפול ביורוליג: בשלישי מול אנאדולו אפס בבלגרד ואחרי יומיים "תארח" שם גם את פרטיזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully