וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה הבא בתור? בגיריסטיין יעזוב את מנצ'סטר סיטי

לפי "האתלטיק", המנהל המקצועי שהגיע ב-2012 ועמד בראש הפרוייקט שהפך את המועדון לאחד הגדולים והמוצלחים בעולם, ייפרד בתום העונה. המנג'ר יילך בעקבותיו?

תיקתקנו, 8.10/ספורט1

"משפט המאה" מתנהל בימים אלו כשמנצ'סטר סיטי נאבקת נגד הפרמיירליג בעקבות לא פחות מ-115 אישומים שהוגשו נגדה. מתוכם 25 כבר ירדו מהפרק, אבל כל עוד מרחפת מעל המועדון סכנת הורדת נקודות, הורדת ליגה ושלילת תארים, מובן מאליו שישנו סימן שאלה גדול באשר לעתידם של המנג'ר פפ גווארדיולה ושאר כוכבי המועדון, שזה תקופה ארוכה מסרבים להתחייב ולהצהיר על עתידם בקבוצה.

יכול להיות שאין לכך קשר, אבל בכל אופן, הערב (שלישי) פורסם באתר "האתלטיק" כי בתום העונה יעזוב את המועדון המנהל המקצועי צ'יקי בגיריסטיין - שהגיע מברצלונה לפני כ-12 שנה, באוקטובר 2012, ולמעשה נחשב לאדם שהפך את מנצ'סטר סיטי למועדון פאר שזכה בליגת האלופות ושבר שיאים היסטוריים באנגליה בשנים האחרונות, ביחד עם חברו הטוב גווארדיולה שהוא היה האחראי לצירופו.

המנהל המקצועי צ'יקי בגיריסטיין עם פפ גווארדיולה, היו"ר חאלדון אל מובארק והמנכ"ל פראן סוריאנו. GettyImages
בגיריסטיין עם גווארדיולה . המנג'ר ייפרד גם כן בקיץ?/GettyImages

בגיריסטיין הגיע למנצ'סטר סיטי אחרי שבע שנים כמנהלה המקצועי של ברצלונה ועל פי הפרסום הערב תכנן לעזוב את הסיטיזנס כבר בגיל 55, משמע לפני חמש שנים, אך בחר להמשיך בתפקיד לאור שיתוף הפעולה הפורה והמהנה מבחינתו עם גווארדיולה וראשי המועדון שהעניקו לו יד כמעט חופשית ושביחד הם זכו בכל תואר אפשרי מתוך 21 עד כה בתקופתו במועדון.

מכאן, לפי הדיווח, שהחלטת בגיריסטיין נובעת לנוכח גילו ולא כתוצאה מהמשפט שמתנהל ושהפסד בו יסכן את עתיד המועדון. בסיטי, כידוע, משוכנעים ומצהירים פעם אחר פעם שהם ינצחו במשפט. עוד דווח כי מנצ'סטר סיטי תתחיל בחיפוש אחר יורש למנהל המקצועי בתקופה הקרובה - אבל בשל עזיבתו המסתמנת, בהחלט ניתן לתהות אם בקרוב ייאלצו הסיטיזנס להתחיל לחפש יורש גם לגווארדיולה שמסיים את חוזהו בתום העונה ובשלב זה מסרב לדבר על כך שיאריך חוזה וימשיך לעונתו העשירית לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully