וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי מנצ'סטר סיטי אופטימיים: המועדון לא יפסיד בבית המשפט

"משפט המאה" יוצא לדרך. ההנהלה העבירה מסר לשחקנים, גם אמריק לאפורט ששיחק בקבוצה בעבר אופטימי: "לא נעשתה שום עבירה"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברנטפורד 1:2/ספורט1

המשפט המדובר של מנצ'סטר סיטי צפוי להיפתח בהמשך היום (שני), ובפרמיירליג ממתינים לראות מה יהיה גזר הדין של האלופה כשהיא ניצבת מול 115 אישומים נגדה בגין עבירות פיננסיות. ב"דיילי מייל" הבריטי דווח היום כי מנהלי המועדון הודיעו לשחקני הסיטיזנס והצוות המקצועי שאין להם מה לדאוג וכי אין סיבה שהמועדון יפסיד ב"משפט המאה" בגין ההאשמות.

גם אמריק לאפורט, כוכב הקבוצה לשעבר שהיה גם חלק מהטרבל המופלא של המועדון בעונת 2022/23, אישר את הדברים וסיפר שהשחקנים קיבלו אישור שאין סיבה לדאגה. "כשהייתי שם והחדשות התפרסמו, המנהל הספורטיבי (צ'יקי בגיריסטיין) ומנכ"ל הקבוצה פראן סוריאנו באו ואמרו לכל השחקנים ולצוות שאנחנו יכולים להיות מאוד רגועים כי שום חוק לא הופר על ידי מנצ'סטר סיטי," אמר הבלם והוסיף: "הם אמרו לנו שהכל בסדר ולכן אנחנו חושבים שהמועדון יהיה בסדר. אני לא חושב שיהיו בעיות".

עוד לפני העונשים שהמועדון צפוי לקבל והתהליך המשפטי המורכב שצפוי להימשך לאורך זמן, צריך להסביר את נסיבות המשפט. בפרמיירליג מאשימים את סיטי בהפרות חוקי המפעל בין השנים 2009-2022, כאשר האישומים מתחלקים לארבעה תחומים שונים, אך נכנסים כולם תחת אותה המטריה של הפרה של תקנות הפייר פליי הפיננסי, וחוסר בשיקוף של הפרטים המלאים שנמסרו בחקירות ואי-שיתוף פעולה בתהליכי החקירה.

בין היתר בפרטים שעלו באישום ניתן למצוא תביעות, עסקאות חסות לא חוקיות, תשלומים סודיים למאמן לשעבר, רוברטו מנצ'יני וסוכנו של יאיא טורה, כשכל עבירה קיבלה מענה והכחשה מצד המועדון, שלדברי הפרמיירליג, הקשה על מיצוי הליכי החקירה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
אמריק לאפורט במדי מנצ'סטר סיטי. Koji Watanabe, GettyImages
"לא חושב שיהיו בעיות". לאפורט/GettyImages, Koji Watanabe

כך או כך, המשפט שייפתח בהמשך היום צפוי להיות היסטורי וחסר תקדים. בין אם המועדון יקבל עונש מינורי או גדול שעשוי להגיע גם להורדת ליגה או הרחקה מפרמיירליג, הדבר עשוי להשפיע בשנים הקרובות על הליגה העשירה ביותר באירופה. ברמת המיקרו, עונש משמעותי יוכל לגרום לעזיבתם של שחקנים בכירים בקבוצה ואף לעזיבתו הרשמית של גווארדיולה, שמסיים את חוזהו בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully