וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפסיד או להרוויח: הדילמה של ליברפול עם טרנט אלכסנדר ארנולד

ריאל מדריד צפויה להעלות הילוך לקראת ינואר כדי לרכוש את המגן הימני, וב"מירור" טוענים שהאדומים מתלבטים אם למכור אותו ברווח משמעותי או לשחררו בחינם בקיץ

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

הפציעה הקשה של דני קרבחאל סיימה למעשה את העונה של קפטן ריאל מדריד. המגן הספרדי סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית, קרע ברצועה הצידית החיצונית וקרע של גיד הפופליטאלי, בפציעה שתצריך ממנו לעבור ניתוח ושיקום ארוך במיוחד. נכון לעכשיו, קרלו אנצ'לוטי אישר שלוקאס ואסקס יהיה זה שיחליפו בעמדת המגן הימני, אך בריאל לא בונים על המגן הוותיק לאורך זמן ומביטים כבר אל עבר חלון ההעברות של ינואר.

הבלאנקוס לא רגילים לבצע רכישות במהלך אמצע העונה, אירוע שלא התרחש במשך 6 עונות, אבל נראה שהפציעות הרבות בהגנה יחייבו אותם הפעם לפתוח את הארנק כבר בחורף הקרוב, כשעל פי ה"מארקה", פלורנטינו פרס סימן את עמדות הבלם והמגן הימני כקריטיות ביותר. אחד השחקנים שנמצאים בראש סדר העדיפויות של ריאל כבר זמן רב הוא טרנט אלכסנדר ארנולד, המגן הימני של ליברפול, שמסיים את חוזהו בקיץ הקרוב ולפי דיווחים מעוניין להתאחד עם חברו הטוב ג'וד בלינגהאם במדריד.

בליברפול לא ממהרים לשחרר את השחקן שגדל מגיל 5 באקדמיה של המועדון, וממשיכים במשא ומתן להארכת חוזהו, אך ייתכן ולא יוכלו לעמוד בדרכו של האנגלי. כעת, ב"מירור" טוענים שליברפול, במקביל להמשך ההצעות להארכת החוזה, מתלבטת האם "לאבד" את אלכסנדר ארנולד בחינם או להכניס כמה עשרות מיליוני יורו על הכישרון שלה. באתר "טרנספר מרקט" אומדים את שוויו של המגן ב-70 מיליון יורו, אך המייטי רדס עשויים לדרוש עליו לפחות 90 מיליון יורו אם יסכימו למכור אותו בינואר.

טרנט אלכסנדר ארנולד, ליברפול. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
חודשים מכריעים עבור המגן האנגלי. טרנט אלכסנדר ארנולד/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

ארנה סלוט מעדיף לשמור על השחקן לחלון נוסף במקום להעניק את הקרדיט לקונור בראדלי, שהצטיין בהחלפת אלכסנדר ארנולד בשנה שעברה בחלקים משמעותיים מהעונה, אבל על פי הדיווח ב"מירור", ליברפול תשקול בחודשים הקרובים את כל האפשרויות שלה ותכריע לקראת חודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully