וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה אחרי שש שנים: ריאל מדריד תעשה רכישות בינואר

החוזה החדש שהוצע לקרבחאל עדיין בתוקף, אבל הבלאנקוס מבינים שהפציעה שלו מחייבת הערכה מחודשת. יורל האטו מאייאקס על הכוונת

תקציר: אינטר - טורינו 2:3/ספורט1

הפציעות המרובות מהן סובלת ריאל מדריד, בעיקר בחלק האחורי, עשויות להוביל להערכה מחודשת בכל הנוגע לרכישות בחלון ההעברות של חורף 2025. ב"מארקה" טוענים היום (ראשון) כי למעשה, הבלאנקוס החליטו לחרוג ממנהגם ולהחתים שחקנים בינואר - דבר שלא עשו בשש השנים האחרונות.

המטרה היא לצרף בלם חדש שיגבה את השחקנים הוותיקים בעמדה (בעיקר אדר מיליטאו, שסובל מפציעות רבות בתקופה האחרונה) לצד מגן ימני שיתן תחרות ללוקאס ואסקס, שנותר השחקן היחיד בעמדה אחרי שדני קרבחאל סיים את העונה.

אחד המועמדים לעמדת הבלם, הוא יורל האטו מאייאקס, שנחשב לכישרון מבטיח. השם הגדול בהרבה שמוזכר בתקשורת הספרדית כמחליף אפשרי הוא טרנט אלכסנדר ארנולד. אלא שבמקרה הזה מדובר בעסקה סבוכה בהרבה בשל עלותו של מגן ליברפול, שאומנם מסיים את חוזהו בתום העונה, אך הקבוצה שלו תעשה את הכול כדי להשאירו.

יורל האטו, אייאקס. Marcel van Dorst / EYE4images, GettyImages
על הכוונת. יורל האטו/GettyImages, Marcel van Dorst / EYE4images

כך או כך, על פי דיווח באתר "Relevo" ריאל לא מתכוונת למשוך את ההצעה שקיבל קרבחאל לחוזה חדש, למרות הפציעה החמורה ממנה הוא סובל, שתחייב ניתוח. המגן הוותיק סובל מקרע בשלוש מקומות שונים ברגל, והליך השיקום שלו צפוי להיות ארוך מאוד - מה שכביכול אמור להטיל ספק בנוגע ליכולתו לחזור למגרשים בהתחשב בגילו המתקדם יחסית. למרות זאת, בריאל מתכוונים בצעד של ג'נטלמניות, להותיר את ההצעה בתוקף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully