וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר את הקריירה? ריאל מדריד אישרה: זו הפציעה של קרבחאל

עודכן לאחרונה: 6.10.2024 / 11:25

הבלאנקוס הודיעו שהמגן הימני שנפצע אמש מול ויאריאל סובל מקרע ברצועה הצולבת וגם קרע ברצועה הצדית ובגיד רגלו הימנית. לוקאס ואסקס יחליפו עד ינואר לפחות

קליפ שערי השבוע, 1.10/ספורט1

ריאל מדריד חזרה אמש (שבת) למסלול הניצחונות. הבלאנקוס מעדו בדרבי מול אתלטיקו עם 1:1 מאכזב והופתעו על ידי ליל באמצע השבוע בליגת האלופות עם הפסד מדהים, אבל במחזור התשיעי של הליגה הספרדית השיגו 0:2 על ויאריאל משערים בבעיטות מחוץ לרחבה של פדריקו ואלוורדה ו-ויניסיוס ונצמדו לברצלונה בפסגת הטבלה.

החדשות הרעות הגיעו לקראת הסיום עם פציעותיהם של ויניסיוס ודני קרבחאל, כאשר בעוד הברזילאי ירד בכוחות עצמו מהדשא עם מה שנראה כפציעה בכתף, המגן הספרדי בעט בטעות בירמי פינו, ומהבעיטה נפגע בברכו ונשכב על הדשא כשהוא ממרר בבכי. היום, לאחר בדיקות מקיפות שנערכו לשחקן, ריאל מדריד אישרה שהוא סובל מפציעה מסובכת מאוד שכוללת קרע ברצועה הצולבת הקדמית, קרע של הרצועה הצידית החיצונית וקרע של גיד הפופליטאלי ברגלו הימנית.

מדובר בפציעה קשה ביותר שתשבית אותו עד סוף העונה לפחות ומעמידה בספק את המשך הקריירה של המגן הנהדר, שהיה בכושר מצוין ונהנה מעונה מצוינת גם אשתקד, אך חווה כמה פציעות קשות בקריירה הארוכה שלו.

דני קרבחאל ריאל מדריד פצוע על הדשא. GettyImages
גמר את העונה. דני קרבחאל/GettyImages

עוד לפני כן, בשעות הלילה, למרות שהבדיקות שהיה אמור לעבור המגן נדחו ביממה, הוא עצמו העלה עדכון לאינסטגרם והודה שייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו לחודשים ארוכים. "אני מאוכזב מאוד כי לא אוכל לשחק בחודשים הקרובים, אבל אני מתכוון לחזור כמו חיה, בהקדם האפשרי", אמר.

אלא שכעת לא ברור בכלל מתי והאם הוא יחזור לשחק, בטח שהעונה. בריאל מדריד כבר סימנו את לוקאס ואסקס כשחקן שיחליף את דני קרבחאל בעמדת המגן הימני, אך לא מן הנמנע שבינואר הבלאנקוס ירכשו מגן אחר אחרי שבעבר שמו של טרנט אלכסנדר ארנולד קושר עם המועדון ממדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully