וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה וארסנל נגד האקסית מצרפת, ברצלונה תחפש להתאושש

הספרדי רוצה להשיג ניצחון בכורה העונה בליגת האלופות על חשבון פריז סן ז'רמן (ג', 22:00). ימאל וראפיניה יחזרו ל-11 של פליק מול יאנג בויז. גלזר בתמונת ההרכב של הכוכב האדום מול אינטר, מנצ'סטר סיטי אצל אלופת סלובקיה

תיקתקנו, 30.9/ספורט1

המחזור השני של ליגת האלופות ייצא לדרך מחר (שלישי), כאשר אחרי המשחק של אוסקר גלוך ורד בול זלצבורג, תגיע המנה העיקרית עם שבעה משחקים. במוקד, ארסנל תארח את פריז סן ז'רמן, בעוד ברצלונה תפגוש את יאנג בויז. עומרי גלזר והכוכב האדום בלגרד יגיעו למילאנו למשחק מול אינטר, כאשר סלובן ברטיסלבה תנסה להדהים את מנצ'סטר סיטי.

מאמן ארסנל מיקל ארטטה. James Gill - Danehouse, GettyImages
יחפש ניצחון ראשון העונה במפעל נגד האקסית. ארטטה/GettyImages, James Gill - Danehouse

ארסנל - פריז סן ז'רמן (22:00)

התותחנים התקשו מאוד במחזור הפתיחה, ואלמלא יכולת אדירה בין הקורות של דויד ראיה, זה היה קרוב להסתיים גם בניצחון של אטאלנטה. הפריזאים הצליחו בדקה ה-90 לנצח את ג'ירונה הקטנה, אך יודעים שהמשימה בלונדון תהיה קשה יותר הפעם. בפעמיים הקודמות שהסתיים נפגשו, בשלב הבתים של המפעל ב-2016, השתיים נפרדו בתיקו, ולפי ההחלטה של לואיס אנריקה לגרוע את עוסמאן דמבלה מהסגל, זה יהיה לא פשוט לאלופה הצרפתית להשיג את שלוש הנקודות באמירויות. לארטטה כאב ראש גדול יותר כשמרטין אודגור עדיין לא כשיר, ועם ריקרדו קלאפיורי, מיקל מרינו ובן ווייט שבספק, נראה שהוא ייאלץ להמשיך ולאלתר במספר עמדות, כאשר עדיין לא ברור האם גבריאל ז'סוס יוצב בחוד. אנריקה, מנגד, צפוי להמשיך עם בראדלי ברקולה בהתקפה, כשגם רנדל קולו מואני בתמונת ההרכב לעלות בחוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לאמין ימאל, שחקן ברצלונה. רויטרס
זה הזמן להתאושש. ימאל/רויטרס

ברצלונה - יאנג בויז (22:00)

רצף הניצחונות של ברצלונה בליגה הספרדית נעצר על שבעה עד ההפסד 4:2 לאוסאסונה בשבת. גם ההפסד בעשרה שחקנים למונאקו במחזור הפתיחה של ליגת האלופות לא סייע יותר מדי למורל בקבוצה של האנזי פליק, אבל הפעם צפויים לחזור להרכב ראפיניה ולאמין ימאל שעלו מהספסל בשבת האחרונה. פתיחת העונה של האורחת משוויץ לא היתה טובה כל כך בלשון המעטה, כשגם במפעל האירופי היא הובסה בבית 3:0 על ידי אסטון וילה.

אלברו מוראטה חוגג עם יוסוף פופאנה מילאן. GettyImages
מוראטה כנראה לא יהיה, מילאן תפתיע?/GettyImages

באייר לברקוזן - מילאן (22:00)

הרוסונרי קיבלו הגרלה לא פשוטה עם שני משחקים ראשונים במפעל נגד שתיים מהטובות באירופה. במחזור הפתיחה מילאן נכנעה 3:1 לליברפול בסן סירו, וכעת היא תגיע לגרמניה למשחק מול האלופה המקומית שפתחה את העונה האירופית שלה עם 0:4 קליל על פיינורד. אלברו מוראטה נמצא בספק בצד האיטלקי, בעוד לצ'אבי אלונסו, שיפגוש את הקבוצה אותה ניצח בגמר האלופות הזכור ב-2005 עם ליברפול, יהיה סגל מלא.

עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
יהיה כשיר בזמן לפתוח? גלזר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

אינטר - הכוכב האדום בלגרד (22:00)

שני מפגשים היו בין הקבוצות בעבר, אי שם ברבע גמר המפעל ב-1981. המשחק הראשון בסן סירו הסתיים בתיקו, אך בגומלין אינטר המשיכה לשלב חצי הגמר עם 0:1 קטן בבלגרד. מאז, השתיים הספיקו להניף את הגביע עם האוזניים הגדולות, אבל הפערים ביניהן רק גדלו. אחרי פתיחת עונה לא מוצלחת, נראה שהדברים מעט התחילו להתחבר עבור המארחת עם חזרתו לכושר של לאוטרו מרטינס, כאשר ניקולו בארלה עדיין לא כשיר. בצד השני, האלופה הסרבית יכולה להיות מעודדת מחזרתו של עומרי גלזר לסגל, כשהשוער הישראלי יכול אפילו לפתוח בין הקורות בסן סירו.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
רוצה לפתוח ברצף ניצחונות חדש. גווארדיולה/רויטרס

סלובן ברטיסלבה - מנצ'סטר סיטי (22:00)

האלופה הסלובקית תעמוד למבחן הגדול אולי בתולדותיה, כשתארח את אלופת הפרמיירליג. פפ גווארדיולה יהיה ללא רודרי שגמר את העונה, אוסקר בוב ונתן אקה, כשקווין דה בראונה גם צפוי להישאר מחוץ לסגל. על אף שלוש תוצאות תיקו בארבעת המשחקים האחרונים, נראה כי סיטי לא צפויה להתקשות ואפילו לפי דיווחים היא תפתח עם הרכב חזק בהתקפה שיכלול את סאביו, ג'ק גריליש, ברנרדו סילבה וארלינג הולאנד.

ג'יימי גיטנס בורוסיה דורטמונד. GettyImages
צפוי להיות בחוץ. גיטנס/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - סלטיק (22:00)

שתי הקבוצות פתחו נהדר את העונה האירופית. סגנית אלופת אירופה גברה 0:3 על קלאב ברוז', בעוד האלופה הסקוטית רשמה את הניצחון הגדול בתולדותיה במפעל עם 1:5 על סלובן ברטיסלבה. על אף החיסורים האפשריים של ג'יימי גיטנס ומרצל זאביצר, דורטמונד מגיעה כפייבוריטית ברורה, וגם מפגשי העבר משנות ה-80 וה-90 הסתיימו במאזן של שלושה ניצחונות ב-4 מפגשים, לעומת ניצחון בודד של הסקוטים.

שחקן ספורטינג ליסבון, ויקטור גיוקרס. Carlos Rodrigues, GettyImages
ימשיך לכבוש? גיוקרס/GettyImages, Carlos Rodrigues

פ.ס.וו איינדהובן - ספורטינג ליסבון (22:00)

בזירה המקומית האלופה ההולנדית עם מאזן מושלם של שבעה ניצחונות בשבעה משחקים, אך את המחזור הפתיחה היא הפסידה ליובנטוס החזקה. מנגד, ספורטינג המשיכה להנות מול ליל מהיכולת האדירה של ויקטור גיוקרס שדווקא במחזור האחרון בפורטוגל, לא כבש לראשונה העונה במשחק כלשהו. מחר הוא ינסה לגנוב נקודות מפ.ס.וו, כפי שהקבוצה הפורטוגלית עשתה בנובמבר 2019 עם 0:4 ענק, ולנצל את ההיעדרויות של הירווינג לוסאנו וג'ואי פירמן.

משחקי יום רביעי בליגת האלופות

שחטאר דונייצק - אטאלנטה (19:45)
ג'ירונה - פיינורד (19:45)
בנפיקה - אתלטיקו מדריד (22:00)
ליברפול - בולוניה (22:00)
ר.ב. לייפציג - יובנטוס (22:00)
ליל - ריאל מדריד (22:00)
שטורם גראץ - קלאב ברוז' (22:00)
אסטון וילה - באיירן מינכן (22:00)
דינמו זאגרב - מונאקו (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully