וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגארה צפוי להיעדר בחדרה, חסון מועמד לפתוח בשער אשדוד

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 16:35

החלוץ של סילבס לא אמור להיות כשיר, המאמן: "רוצים להוכיח שאנחנו ראויים ליותר". הרוש חזר להתאמן, אך מחליפו עשוי לשחק. בן הרוש יחליף את דה לוקאס אצל אלי לוי?

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

הפועל חדרה

הקבוצה של חיים סילבס שטרם ניצחה העונה תנסה לעשות זאת מחר (שני, 20:00) ולצבור שלוש נקודות יקרות. הפועל חדרה התייצבה לעונה הזו עם לא מעט ציפיות, אולם עד כה צברה רק שתי נקודות מתוך 12 אפשריות ומדורגת מתחת לקו האדום.

סילבס יחסר את הבלם הפצוע עידו לוי וכן את המגן השמאלי הראל שלום שסובל מקרע באזור המפשעה. בחדרה ניסו להכשיר את החלוץ איברהים סנגארה, אך הסיכוי שהוא ייכלל בסגל בסופו של דבר קלוש.

המאמן אמר לקראת המשחק: "למרות שאנחנו נמצאים רק בפתיחת העונה, ברור לנו שכל תוצאה בשלב הזה מאוד חשובה. אנחנו רוצים להשיג את הניצחון הראשון שלנו, בטח בבית, מול קבוצה טובה ומוכשרת כמו אשדוד. אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו ראויים ליותר מהמקום בו אנחנו נמצאים, ואין לי ספק שניצחון אחד יזניק אותנו למעלה. אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד, אבל נבוא להילחם על כל הזדמנות כמו תמיד והפעם אני מאוד מקווה שגם נדע לקחת את הנקודות".

שחקן הפועל חדרה איברהימה סנגארה ליד שחקן הפועל חיפה פרנן מאיימבו. שלומי גבאי
סנגארה לא אמור להיות כשיר בהפועל חדרה/שלומי גבאי

מ.ס. אשדוד

אחרי ההפסד הביתי למכבי תל אביב במחזור הקודם, במ.ס. אשדוד חייבים לפחות נקודה מחר במשחק החוץ מול הפועל חדרה. הקבוצה כבר עם שני הפסדים ובמועדון לא רוצים להיגרר להפסד שלישי בחמישה מחזורים. המאמן אלי לוי קיים אסיפה עם השחקנים ודרבן אותם לצאת מחר צפונה ולחזור עם תוצאה טובה.

באשדוד שוקלים שני מערכים לקראת המשחק ומתלבטים אם לפתוח עם חלוץ אחד או שניים. שינוי אפשרי נוסף הוא במרכז ההגנה, שם עשוי עומרי בן הרוש לפתוח במקום לואיי דה לוקאס. מי שמועמד לפתוח מחר בהרכב הוא שוער המשנה סהר חסון. כזכור נפצע אריאל הרוש בצווארו במשחק מול מכבי תל אביב ולמרות שכבר חזר להתאמן, עשוי המאמן אלי לוי ללכת מחר עם חסון.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אבנעזר ממאטה, שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
יעלה בחוד? ממאטה/לירון מולדובן

טריוויה

* כל 17 המפגשים בין הקבוצות בכל המסגרות הניבו שערים, ובדרך כלל משני הצדדים. בליגה היו רק שלושה מקרים בהם אחת מהשתיים לא כבשה: בדצמבר 2019 הפסידה מ.ס. אשדוד 2:0 בבית, בינואר 2023 הפועל חדרה היא זו שהפסידה 2:0 כמארחת ובסיבוב הראשון אשתקד שוב אשדוד הפסידה 1:0 בבית.

* אותו ניצחון 0:1 של חדרה באשדוד, בדיוק באותו תאריך לפני שנה, היה הראשון שלה ב-2023/24 אחרי שפתחה את הליגה עם ארבעה הפסדים.

* ב-2020/21 היו לחדרה שתי נקודות אחרי ארבעה משחקים, בדומה למצבה כעת, ואז הביסה 0:4 את בני סכנין במשחק ביתי בנתניה במחזור החמישי.

* מ.ס. אשדוד לא הצליחה לנצח בארבעת המקרים האחרונים בהם אירחה את חדרה, מאז ה-1:3 בתחילת יולי 2020 (עונת הקורונה). טימותי אוואני פתח באותו משחק בפלייאוף התחתון ומוחמד כנעאן שותף כמחליף, בעוד אצל המפסידה שרדו מנשה זלקה ודיא לבאבידי.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: נתניה

תוצאות משחקי שבת:

עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 4:0
מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים 2:0
הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully