וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקנות, להשאיר או להחזיר: הדילמה של סיטי וגווארדיולה

המאמן וקבוצתו מחפשים מחליף בסגל לרודרי שגמר את העונה, והאפשרויות שעומדות בפניהן עשויות להשפיע לא רק על הפרמיירליג

תקציר גביע הליגה: מנצ'סטר סיטי - ווטפורד 1:2/ספורט1

החשש ריחף מאז יום ראשון ואומת באופן רשמי אתמול (שישי) כשפפ גווארדיולה הכריז: "רודרי סובל מקרע ברצועה הצולבת ובמיניסקוס וגמר את העונה". הבשורה הקשה שקיבלה מנצ'סטר סיטי יכולה להיות משמעותית עד כדי איבוד תואר האליפות, כשמי שהיה אחד השחקנים המשמעותיים ביותר שלה בשנים האחרונות לא יוכל לקחת חלק בהמשך העונה שרק התחילה.

כעת תוהים באנגליה כיצד יפעל המאמן הספרדי - ימשיך עם הסגל הקיים או יביא מחליף לקשר האחורי המצטיין? האופציה הראשונה למעשה היתה מתחילת העונה, כשאת המשבצת של רודרי מילא מתאו קובאצ'יץ' יחד עם אילקאי גונדואן לסירוגין, אבל נראה שסיטי "תקדים" את התוכניות שלה לקיץ הקרוב כבר לחודש ינואר.

על המועמדות של מרטין סובימנדי כבר דווח לפני מספר ימים, אבל עכשיו הצטרפו שמות נוספים למשוואה. ברונו גימראייש, הברזילאי הנפלא של ניוקאסל כבר נמצא זמן רב בפנקסים של האלופה האנגלית שתשמח להנחיתו כבר בחלון ההעברות הקרוב, אבל זה יעלה לה לא מעט כסף. אפשרות נוספת שנשקלת היא הגעתו של פרנקי דה יונג. ההולנדי, לפי דיווחים בספרד, הגיע לסיכום עם ברצלונה על התרת חוזהו בסוף העונה כרצון של הקבוצה הספרדית להיפטר מחוזהו היקר.

שחקן מנצ'סטר סיטי קלווין פיליפס. Visionhaus, GettyImages
יחזור מההשאלה מוקדם מהצפוי? קלווין פיליפס/GettyImages, Visionhaus

האפשרות הריאלית יותר כרגע היא החזרתו של קלווין פיליפס מהשאלה. האנגלי עבר בקיץ לעונה הקרובה לאיפסוויץ', העולה החדשה, אבל גם שם לא הצליח להתאקלם, וכגיבוי מהספסל, פפ ינסה להחזירו כדי לסגור באופן יחסי את עמדת הקשר האחורי בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully