וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף מגמר היורו: מנצ'סטר סיטי סימנה אלטרנטיבה לרודרי

סובימנדי עלה במקום הקשר האחורי נגד אנגליה, וב"ספורט" טוענים שהאלופה תנסה לרכוש אותו בעקבות הפציעה הקשה של הספרדי. בקיץ האחרון היה קרוב שחקנה של סוסיאדד לליברפול

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ארסנל 2:2/ספורט1

בגמר היורו האחרון רודרי נפצע במהלך המחצית הראשונה, ולמחצית השנייה עלה מרטין סובימנדי, קשרה של ריאל סוסיאדד. הספרדי בן ה-25 עשה עבודה נהדרת במרכז המגרש של אלופת אירופה, ולאחר מספר עונות טובות במדי הקבוצה הבאסקית גם זכה להצעה יוקרתית מליברפול, לה סרב והחליט להישאר נאמן לסוסיאדד שהפנתה לו גב וטרם קיימה את חלקה בהארכת ושדרוג חוזהו.

אחרי משחק העונה הרותח בין ארסנל למנצ'סטר סיטי שהסתיים ב-2:2 סוער, לפפ גווארדיולה יש לא מעט כאב ראש עם הדיווחים על כך שרודרי קרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה. באנגליה העלו אפשרות שמי שיתפוס את העמדה יהיה ג'ון סטונס, כובש השוויון הדרמטי בראשון, או שמא מתאו קובאצ'יץ' יוסט אחורה כפי שעשה מפתיחת העונה כשרודרי זכה למנוחה.

כעת ב"ספורט" מדווחים שסובימנדי קיווה להצעה מחודשת בינואר מליברפול, נמצא על הכוונת של גווארדיולה במידה ואלופת הפרמיירליג תחליט להחתים קשר אחורי בחלון ההעברות החורפי, זאת על רקע פציעתו הקשה של רודרי.

רודרי שחקן מנצ'סטר סיטי הפצוע. רויטרס
המחליף בנבחרת יחליף אותו גם בקבוצה? רודרי לאחר הפציעה הקשה/רויטרס

בספרד טוענים שהצעה של סיטי תטרוף את הקלפים מבחינתו של סובימנדי שהפעם לא יסכים להצעה חדשה מסוסיאדד ויתפתה לעבור למנצ'סטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully