וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה חדש ומשודרג? "לא קיימנו שום שיחה עם סובימנדי"

קשר ריאל סוסיאדד היה בדרך הבטוחה לליברפול שהסכימה להפעיל את סעיף השחרור שלו, אבל הבטחה לשכר הגבוה ביותר אצל הבאסקים השאירה אותו. כעת נשיא המועדון טוען: "הוא לא הציב לנו תנאים להישאר", והספרדי נותר מתוסכל

קליפ סיכום השבוע, 12.9/ספורט1

חלון ההעברות של ליברפול הקיץ העלה לא מעט סימני שאלה סביב התנהלות הקבוצה בגזרת הרכש. עם ארנה סלוט על הקווים במקום יורגן קלופ, וכשרק פדריקו קייזה הגיע, בעוד גיורגי ממרדשווילי ינחת באנפילד רק בקיץ הבא, החשש היה מקריסה מהירה ביום שאחרי קלופ. אלא שבליברפול הצליחו לעשות התאמות נכונות, נהנו משיטת המשחק הקצבית של המאמן ההולנדי ופתחו את העונה בצורה מושלמת עם 9 נקודות מ-9 אפשריות, כשגם הסירוב המתוקשר של מרטין סובימנדי מריאל סוסיאדד כבר נשכח.

כזכור, קשר נבחרת ספרד סרב למייטי רדס על אף שכבר הגיע לסיכום על תנאיו האישיים והאדומים היו מוכנים להפעיל את סעיף השחרור שלו, אולם מסע שכנועים אחרון של הבאסקים השאיר אותו בסוסיאדד עם הבטחות להארכת חוזה והשכר הגבוה ביותר במועדון.

אמנם החלומות של סובימנדי היו גדולים בקבוצה בה נולד וגדל, אך ב"רלבו" פורסם כי המצב מורכב הרבה יותר, עד כדי אפשרות שסוסיאדד תנסה בכל זאת למכור אותו בקיץ הבא. נשיא המועדון, ג'וקין אפריביי, ציין לאחרונה שהניסיונות לשדרג את חוזהו של סובימנדי נתקעו, וחוסר וודאות גדול נמצא סביב המועדון: "לא היתה שום שיחה אותו לחידוש החוזה, הוא לא הציב לנו תנאים כדי להישאר בסוסיאדד".

ריאן חראפנברך ליברפול. GettyImages
בינתיים, סלוט מצא מחליף לסובימנדי. חראפנברך/GettyImages

בינתיים, בליברפול מצאו פתרון לעמדת הקשר האחורי בדמותו של ריאן חראפנברך. ההולנדי שרשם עונת בכורה בינונית למדי הוסט אחורה יותר בקישור, ומתחילת העונה רשם הופעות נפלאות במדים האדומים, זאת לצד הדיווחים מספרד על חוסר שביעות הרצון של סובימנדי בסוסיאדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully