וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה אישר: "רודרי גמר את העונה". אליסון יחזור בליברפול

"זה התרחיש הגרוע מכולם", אמר מנג'ר סיטי. גם דה בראונה לא יתלבש מול ניוקאסל (שבת, 14:30, ספורט1). סלוט יקבל בחזרה את השוער שלו מול וולבס. ראיה בספק אצל ארסנל מול לסטר

תקציר ה-1:5 של ליברפול על ווסטהאם בגביע הליגה/ספורט1

המחזור השישי בפרמיירליג ייצא לדרך בשבת והוא צפוי להיות מרתק. כבר במשחק המוקדם ב-14:30 תארח ניוקאסל את האלופה מנצ'סטר סיטי, לאחר מכן ארסנל תארח את לסטר סיטי ובמקביל ברייטון תתארח אצל צ'לסי ובמשחק המאוחר של היום ליברפול תגיע למוליניו למפגש אצל וולבס.

רודרי, קשר מנצ'סטר סיטי. GettyImages
איך האלופה תסתדר בלעדיו עונה שלמה? רודרי/GettyImages

ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי (14:30, ספורט1)

שתי תוצאות רצופות רשמה מנצ'סטר סיטי בשני משחקיה האחרונים, בליגת האלופות נגד אינטר ובמשחק העונה מול ארסנל ביום ראשון בו חילצה נקודה בדקה ה-90+8, ובאמצע השבוע לא הרשימה בסגל משני ב-1:2 על ווטפורד בגביע הליגה. האלופה תתארח אצל המגפייז שמציגים יכולת חלשה מתחילת העונה ומגיעים אחרי הפסד ראשון בכל המסגרות בעקבות ה-3:1 אצל פולהאם. כידוע, רודרי גמר את העונה וגם קווין דה בראונה ייעדר, אבל ארלינג הולאנד יעלה בחוד אחרי שנח באמצע השבוע, כמו גם אילקאי גונדואן, מתאו קובאצ'יץ', ברנרדו סילבה ושחקני ההגנה רובן דיאס ומנואל אקנג'י. פיל פודן, שהשלים 90 דקות נגד ווטפורד, כנראה יחזור לספסל, כמו גם קייל ווקר שעשוי לפנות את מקומו לריקו לואיס.

במסיבת העיתונאים אישר פפ גווארדיולה שרודרי "נותח הבוקר אחרי קרע ברצועה הצולבת ויחזור אלינו רק בעונה הבאה. לצערי זה היה התרחיש הגרוע מכולם. אין לנו עוד שחקן כמוהו, אבל כולם ביחד יוכלו להחליף אותו. נצטרך לעשות את זה כקבוצה. דה בראונה? אולי הוא יחזור לפני פגרת הנבחרות, מחר הוא לא ישחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דויד ראיה, שוער ארסנל. GettyImages
ראיה בספק למפגש אצל התותחנים/GettyImages

ארסנל - לסטר סיטי (17:00, ספורט2)

החבורה של מיקל ארטטה הייתה שניות ספורות מלנצח את האלופה מנצ'סטר סיטי בביתה, אבל השוויון שכבש ג'ון סטונס בדקה ה-90+8 הותיר את התותחנים שבורים וכואבים, מרחק שתי נקודות מהמוליכה והאלופה. ארסנל הוציאה עצבים ביום רביעי ב-1:5 על בולטון מהליגה האנגלית הראשונה במסגרת גביע הליגה, במשחק בו במפתיע מיקל ארטטה פתח עם מספר כוכביו ובראשם בוקאיו סאקה שהוחלף בדקה ה-70. מרטין אודגור ימשיך להיעדר ובספק גדול למפגש נמצא השוער דויד ראיה. לסטר לסטר עדיין ללא ניצחון העונה, אבל הבקיעה בכל חמשת המחזורים הקודמים ותקווה לעשות זאת גם אמירויות ואולי לחלץ תיקו רביעי אחרי שכבר סחטה נקודה יקרה מטוטנהאם באוגוסט.

ניקו ג'קסון שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
המומנטום הגדול של צ'לסי יימשך? ג'קסון/רויטרס

צ'לסי - ברייטון (17:00, ספורט4)

הקבוצה של אנצו מארסקה מתחברת ומשתפרת ממשחק למשחק. במשחקיה הראשונים העונה היא עוד גמגמה, אבל בשני המחזורים האחרונים כלל לא ספגה בניצחונות בבורנמות' ובחוץ על ווסטהאם, באמצע השבוע שחקני הסספסל חגגו ב-0:5 על בארו בגביע הליגה והבלוז חוזרים כעת הביתה בתקווה להמשיך ברצף הניצחונות. השחפים יחסרו את הכוכב הגדול שלהם ז'ואאו פדרו, אבל יקוו שקארו מיטומה ודני וולבק ימשיכו לככב. אגב ברייטון ניצחה משחק אחד בלבד מתוך ארבעת האחרונים בכל המסגרות, והיחיד שבו בהרכב פתח ז'ואאו פדרו היה ב-1:1 נגד ארסנל, משחק בו הבקיע את שער השוויון. הפסד היא עדיין לא ספגה העונה.

מוחמד סלאח, שחקן ליברפול. GettyImages
עלה מהספסל וכבש בגביע הליגה. סלאח/GettyImages

וולבס - ליברפול (19:30, ספורט1)

בשניים משלושת משחקיה האחרונים הפסידה וולבס למרות שעלתה ליתרון והיא כעת תצטרך לנסות להתמודד עם ליברפול שנראית מצוין בעשרת הימים האחרונים. המייטי רדס אמנם חזרו מפגרת הנבחרות היישר להפסד ביתי מפתיע מאוד לנוטינגהאם פורסט, אבל בשבעת המשחקים הרשמיים שערכה הקבוצה עד כה העונה זה היה היחיד שבו היא לא הבקיעה (ולא ניצחה). אחרי ניצחונות במילאן ועל בורנמות', ביום רביעי מחצו שחקניו של ארנה סלוט 1:5 את ווסטהאם בגביע הליגה. קודי גאקפו שכבש צמד מול הפטישים ישוב לספסל לטובת לואיס דיאס שזכה למנוחה, מוחמד סלאח שעלה כמחליף וכבש באמצע השבוע ישוב להרכב ויקווה להבקיע את שערו ה-351 בקריירה.

"אני חושב שאליסון מוכן לחזור", אמר ארנה סלוט במסיבת העיתונאים. "יש לנו פה הרבה איכויות. היתה לנו פתיחה חיובית לעונה, אבל לא מושלמת".

משחקים נוספים בשבת:

ברנטפורד - ווסטהאם (17:00)
אברטון - קריסטל פאלאס (17:00)
נוטינגהאם פורסט - פולהאם (17:00)

המחזור יימשך ביום ראשון כאשר איפסוויץ' תארח את אסטון וילה ולאחר מכן במשחק המרכזי תארח מנצ'סטר יונייטד את טוטנהאם. למחרת בורנמות' תארח את סאות'המפטון במשחק נעילת המחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully