וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן יהיה כשיר, אבל זהבי צפוי לפתוח מול טבריה

28.9.2024 / 12:44

החלוץ הצעיר שנפצע מול בראגה ככל הנראה יתחיל על ספסל מכבי ת"א. סטואיץ' ופרץ עשויים לקבל מנוחה, פטאצ'י ומדמון יפתחו? (ראשון, 20:30)

תקציר מהליגה האירופית: בראגה - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב

דור תורג'מן, שנפצע במהלך המשחק בפורטוגל מול בראגה, ינסה הערב (שבת) להתאמן על מנת להיכלל בסגל למשחק מול עירוני טבריה מחר. החלוץ הצעיר הצליח לשחק שלשום אחרי הפגיעה החריפה של בלם בראגה ברגלו, אבל הוא סוחב כאבים. ההערכה במכבי תל אביב היא שתורג'מן יהיה כשיר, אבל קרוב לוודאי שלא יעלה ב-11 אחרי שפתח בשני המשחקים האחרונים ומראש, היה אמור ערן זהבי לפתוח מחר.

המאמן ז'ארקו לאזטיץ' צפוי להחזיר להרכב את יוריס ואן אובריים. אחרי שגבי קניקובסקי וטייריס אסנטה הורחקו שלשום ולא ישחקו ביום חמישי מול מיטיולן במחזור השני של הליגה האירופית, קרוב לוודאי שהם יפתחו מחר בהרכב ומי שעשויים לקבל מנוחה בתחילת המשחק הם נמניה סטואיץ' ודור פרץ. לאזטיץ' יחליט לגבי השניים רק אחרי האימון ובתום שיחה איתם. אלעד מדמון שפתח מול בראגה עשוי להמשיך בהרכב. התלבטות קיימת בין אושר דוידה לווסלי פטאצ'י ונראה שלברזילאי סיכוי טוב לפתוח.

לאזטיץ' בחר לדחות היום את האימון משעות הבוקר לשעות הערב המוקדמות, על מנת שהשחקנים שנחתו אתמול אחר הצהריים מטיסה ארוכה יוכלו לישון הבוקר עד מאוחר ולנוח היטב לקראת ההתמודדות מחר.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
אולי הפעם? זהבי/לירון מולדובן

טריוויה

* מפגש ראשון אי פעם בין שתי הקבוצות. עירוני טבריה תקווה לחולל סנסציה וללכת בדרכה של הפועל טבריה, שבמשחק הראשון שלה בליגה הבכירה מול מכבי תל אביב חגגה 1:4 גדול בבית בדצמבר 1961. אחר כך חילצה רק עוד תיקו אחד, לעומת תשעה הפסדים.

* מכבי תל אביב היא המושלמת היחידה בליגה ורוצה להישאר כזו גם אחרי המחזור החמישי - דבר שלא עשתה כבר 31 שנה. אז, ב-1993/94, החלה את העונה עם 11 ניצחונות רצופים, אך בסופו של דבר איבדה את האליפות לטובת מכבי חיפה שסיימה ללא הפסד.

* מאז היו שלושה מקרים בהם פתחה מכבי תל אביב עם ארבעה ניצחונות, ובשלושתם מעדה במחזור החמישי. ב-2011/12 הפסידה בווינטר 3:1 להפועל ניר רמת השרון, עונה לאחר מכן הפסידה באותה תוצאה במחזור החמישי בבאר שבע וב-2013/14 נעצרה עם 0:0 באשדוד.

* בדרך למאזן המושלם, מכבי תל אביב הובילה בכל ארבע המחציות הראשונות עד כה. לעומתה, טבריה עדיין לא מצאה את הרשת לפני ההפסקה.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

מי הוא ספורטאי השנה?

תום ראובני
ארטיום דולגופיאט
פיטר פלצ'יק
עמי דדאון
דני אבדיה
ערן זהבי
24648 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שרון קנטור
נבחרת ההתעמלות האמנותית
מורן סמואל
דריה אטמנוב
20610 משתתפים

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: בלומפילד

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 19:15: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים (ספורט3)
שבת, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה

ראשון, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי תל אביב - עירוני טבריה

שני, 20:00: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט1)
שני, 20:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully