וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמו מועדי המחזור הבא: "לא ניתן לאויבינו לשבש את חיינו"

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 15:38

כפי שפורסם בוואלה ספורט, תוכנית המנהלת אושרה. הפועל חיפה החליפה ביתיות עם באר שבע, ריינה תארח את בית"ר בבלומפילד. כלפון: "כחלק מהחוסן הלאומי, אנו רואים חשיבות עצומה בהמשך קיום פעילות הליגה"

פיני גרשון מתארח בתוכנית "דריבל"/עריכת וידאו: זיו שטיינר

דירקטוריון מינהלת הליגות בכדורגל התכנס היום (רביעי) לישיבת זום ואישר את התוכנית עליה פורסם כאן אתמול בבוקר ובבסיסה השינויים הצפויים בעקבות המצב בצפון.

הגם שלפנות בוקר נורה טיל לגוש דן, אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף במרכז וההגבלות הן עדיין בנוגע לאזור חיפה, צפונה מהעיר ומזרחה ממנה. הדירקטוריון אישר את התכנית שמדברת על החלפת ביתיות, מעבר לאירוח באיצטדיונים מנתניה ודרומה וכן משחקים ללא קהל.

עדכון מחזור 5 בליגת Winner. מנהלת הליגה, צילום מסך
עדכון מחזור 5 בליגת Winner/צילום מסך, מנהלת הליגה
עדכון מחזור 6 בליגה הלאומית. מנהלת הליגה, צילום מסך
עדכון מחזור 6 בליגה הלאומית/צילום מסך, מנהלת הליגה
דור תורג'מן שחקן מכבי תל אביב מאוכזב לפני שון גולדברג שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
המטרה: לא לעצור את הכדורגל/מאור אלקסלסי

כך למשל המשחק בין מכבי בני ריינה לבית"ר ירושלים בשבת הקרובה יעבור לבלומפילד, המשחק בין הפועל חיפה להפועל באר שבע יעבור לטרנר, המשחק בין בני סכנין למכבי נתניה אמור לעבור לפתח תקוה והמשחק הדחוי בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים עשוי להתקיים ביום שלישי הבא בבלומפילד. בלאומית הפועל עכו החליפה ביתיות עם רעננה, והמשחק עבר מיום חמישי לשני.

בבני סכנין מקיימים דיונים אך הנטייה לקיים את המשחק בעכו ללא קהל אם אכן יש אישור לכך מפיקוד העורף. במכבי חיפה דנים גם כן בנוגע למשחק מול בית"ר שצפוי להתקיים ב-1 באוקטובר, ועד היום בערב צפויה להתקבל החלטה בנוגע לאופציה אותה תעדיף חיפה. המנהלת ביקשה מהקבוצות להודיע בהקדם האפשרי.

החשש הגדול גם של הקבוצות וגם של המנהלת היה מעצירת הכדורגל, דבר שעלול להוביל לבריחת שחקנים זרים מאזור מלחמה ולכן המאמצים מתרכזים בקיום הליגות כל זמן שפיקוד העורף מאפשר שגרה באזור נרחבים.

ארז כלפון יו"ר המנהלת: "ראשית בימים קשים אלו אנו מחזקים את ידי כוחות הבטחון הנלחמים למען עתיד המדינה וכמובן לא שוכחים ומתפללים לחזרתם של כל החטופים.

"כחלק מהחוסן הלאומי, אנו רואים חשיבות עצומה בהמשך קיום פעילות הליגה ושמירה על שגרה, גם אם לא מושלמת בימים קשים אלו.

"אנו נעשה הכל בכדי לא לתת לאויבינו לשבש את חיי היום יום.

"החלטנו על מתווה בו הקבוצות יוכלו להמשיך לשחק לעיני הקהל עבורו נועד המשחק.

"המנהלת תמשיך ותעשה כל שניתן על מנת לסייע לקבוצות לבצע את התיאומים הנדרשים ותגיש להם כל עזרה בימים קשים אלו על מנת לעבור יחד את התקופה הזאת ובתקווה לימים טובים יותר במדינת ישראל.

"אנו נושאים תפילה לשלום חיילי צה"ל ומשחקים גם עבורם ועבור כל תושבי הצפון והדרום הנמצאים בעורף המהווה בימים אלו את החזית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully