וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תכנית ל-2 המחזורים הקרובים. המטרה: לא להשבית את הליגות

עודכן לאחרונה: 24.9.2024 / 9:55

המנהלת מעניקה לקבוצות הצפוניות שתי אופציות: להעביר את המשחקים לאצטדיונים חלופיים במרכז ולהישאר המארחות או להחליף ביתיות. כל האפשרויות

תיקתקנו, 23.9/ספורט1

מנהלת הליגות בכדורגל סיימה להכין תוכנית משחקים לצמד המחזורים הקרובים, למקרה שלא ישתנו הנחיות פיקוד העורף ולא ניתן יהיה לקיים משחקים מחיפה צפונה ומזרחה. התכנית היא כאמור לשני המחזורים הקרובים, מאחר שאחריהם תצא ליגת העל לפגרת הנבחרת בשל משחקי ליגת האומות.

התוכנית תהיה רלוונטית למקרה בו פיקוד העורף לא ישנה את ההנחיות ולא יורה שאפשר לקיים משחקים ללא קהל. במידה שיהיה שינוי מהמצב הנוכחי, ההעדפה תהיה לקיים את המשחקים במגרשים בצפון בלי קהל.

ארז כלפון. דור סיתהכל,
עוד אתגר. כלפון/דור סיתהכל

על פי התוכנית שהוכנה למקרה שלא יהיו שינויים בהנחיות, לקבוצות הצפוניות יהיו שתי אופציות. הראשונה להעביר את המשחקים לאצטדיונים חלופיים במרכז ולהישאר המארחות. השנייה להחליף ביתיות.

כך לדוגמא מכבי בני ריינה שצריכה לארח את בית"ר ירושלים בשבת בנוף הגליל, תוכל להעביר את המשחק לאיצטדיון המושבה שלמה ביטוח בפתח תקוה ולזכות בהכנסה הרבה יותר גבוהה מאשר בנוף הגליל.

הפועל חיפה, לעומתה, תוכל להחליף ביתיות עם הפועל באר שבע במשחק המתוכנן ליום ראשון ולקיים את המשחק בטרנר. אלה רק שתי דוגמאות וכאמור יש כבר תכנית מגרה סדורה למקרה שבו פיקוד העורף לא יתיר לשחק בצפון ללא קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully