וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלומפילד יתמלא? מכבי בני ריינה נערכת לאירוח בית"ר ירושלים

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 10:47

בקבוצה מצפים ל-12 עד 14 אלף צופים, ומחכים לאישור המשטרה על מנת להתחיל במכירת הכרטיסים. בריינה מרוצים מהזרים ה"מתורגלים" שנשארו וסירבו לעבור למרכז

תקציר: הפועל ירושלים - בני ריינה 1:0/ספורט1

נציגי מכבי בני ריינה יקיימו היום (רביעי) ישיבת היערכות עם המשטרה ונציגי אצטדיון בלומפילד לקראת המשחק בו אמורה הקבוצה לארח את בית"ר ירושלים ביום שבת. בצל המלחמה בצפון, ירי הרקטות לאזור הצפון ומרכז הארץ ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, נקבע כי אי אפשר לקיים משחקי כדורגל בצפון המדינה ולכן ביקשה ריינה לארח את ההתמודדות באצטדיון בלומפילד.

ראשי ריינה יציגו הבוקר בישיבת ההיערכות צפי של הגעת 12-14 אלף צופים לבלומפילד, רובם אוהדי בית"ר ירושלים כמובן, כאשר נכון לעכשיו הדרישה מהמשטרה היא לכ-250 אנשי אבטחה באצטדיון, כמעט פי שניים מהכמות שהייתה אמורה להיות, אם המשחק היה מתקיים באצטדיון גרין שבנוף הגליל. בריינה קיבלו בהבנה את דרישות האבטחה, כאשר העברת המשחק לבלומפילד גם תגדיל מן הסתם את ההכנסות, בעקבות מכירת כמות כרטיסים גדולה בהרבה.

נכון לעכשיו, עדיין לא קיבלו בריינה אישור למכירת כרטיסים למשחק והדבר ייעשה רק בסיום ישיבת ההיערכות היום ולאחר שיוחלט באופן סופי ורשמי על כמות אנשי האבטחה שתיקבע על ידי המשטרה.

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
משחק מרתק. אוהדי בית"ר מתכוננים/קובי אליהו

בתוך כך, תקיים הקבוצה אימון נוסף במגרש בכפר קאסם, זאת בשל האיסור להתאמן באזור הצפון. בריינה מציינים שלא מדובר כמובן בהכנה אידיאלית, אך במועדון אומרים שכל עוד אפשר להתאמן ולהמשיך בשגרת הליגה כמתוכנן, צריך להמשיך ולעשות זאת.

בריינה שיבחו הבוקר פעם נוספת את השחקנים הזרים של המועדון, שנשארו עם הקבוצה ואף סירבו להצעת ראשי המועדון לעבור להתגורר זמנית באזור המרכז. כל הזרים של ריינה מתגוררים בחיפה ועל אף האזעקות והמתיחות באזור בו הם מתגוררים, הביעו כולם ללא יוצא מהכלל את רצונם להישאר בדירותיהם ולא לעבור. בריינה מאמינים שהעובדה שמרבית הזרים של הקבוצה נמצאים בישראל מספר שנים, מסייעת להם בהבנת המצב וכי רובם כבר מורגלים למציאות הבטחונית המתוחה שיש בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully