וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי ת"א לחצה לשחק בגרמניה. היא רוצה מלון פרטי ואבטחה"

לפי דיווח בטורקיה, הצהובים ניסו לשדל את אופ"א להעביר את משחק הליגה האירופית מאיסטנבול - וכך הצליחה בשיקטאש למנוע זאת

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל ירושלים בתוספת הזמן/ספורט1

עדיין לא נקבע באופן רשמי שבשיקטאש תוכל לארח את משחק הליגה האירופית מול מכבי תל אביב על אדמת איסטנבול, אבל אם להסתמך על גרסת התקשורת הטורקית, היום (שבת) התגלו חלק מהפרטים על המאבק של הצהובים בכל הנוגע לתנאי קיומו של המפגש הטעון.

העיתונאי עלי פואט דואטפה צייץ: "מכבי תל אביב לחצה במטרה לשדל את אופ"א לערוך את המשחק נגד בשיקטאש באצטדיון ניטרלי בגרמניה. הנהלת בשיקטאש עשתה מה שצריך בעקבות אזהרה של המנג'ר לשעבר. כעת, הקבוצה הישראלית דורשת מלון פרטי ואבטחה".

הדיווח הטרי סותר חלקית את טענותיו של סגן נשיא בשיקטאש חוסיין יוג'ל, שאמנם טען במהלך השבוע האחרון כי "היה ניסיון ללחוץ", אבל גם אמר ש"ישראל לא פנתה לאופ"א". וכך או כך, כפי שעשה גם בתחילת החודש הנוכחי, יוג'ל הבטיח בשנית כי הטורקים יארחו באיסטנבול ו"מכבי תל אביב תתקבל בכבוד של מלכים".

קהל בשיקטאש. GettyImages
אוהדי בשיקטאש ייראו את המשחק נגד מכבי תל אביב מהיציע?/GettyImages

כזכור, במהלך עונת הספורט הקודמת ובעקבות אירועי 7 באוקטובר והשפעתם על היחס כלפי ישראלים ויהודים ברחבי העולם, בייחוד במדינות כמו טורקיה שקשריה הדיפלומטיים עם ישראל התדרדרו בשנה החולפת, הקבוצות הטורקיות בכדורסל אירחו את המפגשים שלהן עם יריבות ישראליות במגרשים ניטרליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully