וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא בשיקטאש: "מכבי תל אביב תתקבל בטורקיה בכבוד מלכים"

בצל התיאוריות האנטישמיות על הפעלת "לובי ציוני" להעברת המשחק בליגה האירופית, חוסיין יוג'ל הבטיח: "נקבל אותם יפה"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

התקשורת הטורקית מלאה בסיפורי סבתא בניחוח אנטישמי, על כך שמכבי תל אביב תנסה "להפעיל לובי ציוני" כדי להזיז את המשחק נגד בשיקטאש למגרש נייטרלי. רק אתמול נכתב באתר Takvim: "הלובי הציוני חוזר לפעולה עם פרובוקציות מלוכלכות", אבל היום סגן נשיא בשיקטאש שולח מסר בסגנון קצת יותר מפוייס.

האלופה אמורה להתארח אצל בשיקטאש במחזור החמישי של הליגה האירופית, ב-28 בנובמבר. שלשום אותו סגן נשיא, חוסיין יוג'ל, אמר ש"אם מכבי תל אביב מפחדת לשחק באיסטנבול, שתפרוש מהמפעל", אבל היום קצת שינה את הווליום, אולי כדי להראות שהמועדון שלו באמת מסוגל לדאוג שמשחק בטורקיה יעבור בשלום.

"מכבי תל אביב תגיע לכאן בשמחה ונארח אותה יפה. שלאף אחד לא יהיה ספק - היא תתקבל כאן בכבוד מלכים", אמר היום יוג'ל, "בעזרת האל, ננצח אותה ונשלח אותה בחזרה למדינה שלה בלי נקודות. אני מקווה שבמכבי לא מתכוונים לנקוט בכל מיני פעולות כדי לנסות להעביר את המשחק - אם זה יקרה נפעל בכל דרך אפשרית להתנגד לצעד כזה".

שחקני מכבי תל אביב. Srdjan Stevanovic, GettyImages
שחקני מכבי תל אביב/GettyImages, Srdjan Stevanovic

בינתיים הקבוצה הטורקית מנסה להתחזק עד תום מועד רישום השחקנים למפעל האירופי מחר. המטרה היא לצרף בהשאלה מיאנג בויז את המגן השמאלי ג'און הג'אם. הצרפתי-אלג'יראי הוא שחקן חשוב בקבוצה השוויצרית והיא כרגע מסרבת להשאיל אותו ודורשת דמי העברה שנעים סביב 6 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully