וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי חיפה הגדילה את ההצעה, אתמול לא היה שבריר מהסכום הזה"

נשיא ורוצלב התייחס לעסקת מתיאס נהואל בסדרת ציוצי תגובה לעיתונאים ואוהדים: "סעיף השחרור לא הופעל, התקבלה הצעה שונה לגמרי"

דריבל, 17.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מתיאס נהואל צפוי לנחות הלילה (בין שלישי לרביעי) בישראל כדי לחתום על חוזה ארוך טווח במכבי חיפה, כרכש היקר בתולדות המועדון. גם מבחינת המועדון המוכר, שלונסק ורוצלב, מדובר בעסקת ענק - השנייה הכי גבוהה אי פעם. סכום הבסיס מוערך בכ-1.9 מיליון יורו, בתוספת בונוסים על סעיפים שונים שיגיעו לכחצי מיליון יורו.

כמה מהעיתונאים המסקרים את שלונסק, הזכירו לנשיא המועדון את הציטוטים שלו מאתמול (שני) בנוגע לכך שאין עסקה כרגע ולאוהדים "אין מה להיות בפאניקה". פטריק זאלצ'ני הגיב לאחד העיתונאים: "אף אחד לא הפעיל את סעיף השחרור כי אי אפשר לעשות את זה, כמו שהסברתי אתמול. אף אחד אצלנו לא קיבל את ההצעה שהייתה אתמול. זו שהתקבלה היום היא שונה לגמרי, אלא אם חזית אותה".

לאוהד ענה: "ההצעה הקודמת נדחתה, אבל ראינו שאכפת להם והם מעוניינים, ומכאן באה ההצעה של היום. אתמול לא היה שבריר מהסכום הזה".

מתיאס נהואל במדי ריאל אוביידו. Manuel Queimadelos/ Quality Sport Images, GettyImages
מתיאס נהואל/GettyImages, Manuel Queimadelos/ Quality Sport Images

לפי "גול" הפולני, סעיף השחרור של השחקן (2.5 מיליון יורו) אכן לא היה בתוקף, אך הלחץ שהפעיל על ראשי המועדון לא הותיר להם ברירה. "ורוצלב סירבה למשך תקופה ארוכה, אבל הגדלת ההצעה, לצד הלחץ מהשחקן ומשפחתו, קבעו שיעזוב", נכתב. "רבים מהאוהדים תוהים מדוע שיעזוב למקום מסוכן יותר מוורצלאב. אך התשובה פשוטה: כסף".

ואכן, שכרו המוערך בפולין עמד על 300 אלף יורו לעונה, ובחיפה, כך נטען, הוא ירוויח כמעט כפול - 500 אלף יורו לעונה, נטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully